Sunday, July 4, 2010

Jol van,

percek ota ulok itt, hogy irjak valami okosat es szepet a kepek melle, hat az egvilagon semmi sem jut eszembe. Tegnapelott lattam egy javorszarvast, de lehet hogy nem az volt, aztan tegnap lattam egy masikat, az mar tenyleg az volt. Meg egy nap itt Eszakon. Vettem magamnak Lisa Ekdahl lemezt es kakaoszappant. Hianyoznak a gyerekek. Hianyzik mindenki, aki messze van tolem es kedves a szivemnek. Azt hiszem, Eszak is orokre hianyozni fog nekem.
Csak gyujtjuk es gyujtjuk a sok hianyzomokat.






3 comments:

iri said...

Igen, neha nehez leirni ami benned van!

Monika said...

Én eddig azt hittem,hogy a gyerekek is veled vannak!....Persze szükség van egy kis időre,amikor ketten vagytok,bőven rátok fért!
Lehet,hogy a honvágytól nem jönnek a szavak?

Flier Judit said...

Észak tényleg örökké hiányzik az embernek. Nekem legalábbis biztosan. Nagyon.