Wednesday, July 28, 2010

Lassan mintha


vége lenne a nyárnak, nem a szó szoros naptári értelmében véve ugyan, de akkor is. A napjaim dolgosan telnek. Az első saját érett paradicsom nagyon finom volt.
Néha arra gondolok, nem írok ide többet, mert amit jó szívvel megosztok, azok mind apró és mások számára érdektelen dolgok. Jobb pillanataimban pedig azt képzelem magamról, nem is vagyok annyira felszínes, mint amennyire azt ily módon akaratlanul sejtetem.
Aztán meg hagyom a kósza gondolatokat továbbszállni. Hiányoznék saját magamnak.
Jól van.




22 comments:

Anonymous said...

Kedves Márta! nekem nincsen blogom, és hasonló címem sem, de a blogodat kedvelem. Ne hagyd abba.
Szép estét! Ildikó

Kőrösi Mercédesz said...

Néha én is így érzek, máskor nem. Úgy gondolom, "csak" érzéseket, pillanatokat, gondolatokat leírni nem felszínes dolog, hanem ad belőled valamit, gazdagabbá tesz másokat - és biztos jó lesz visszaolvasni neked is:)
Én örülök hogy itt lehetek, köszönöm!
Merci

Babi néni said...

És hiányoznál nekem/nekünk is! :o)

Nem tartom felszínesnek a blogodat, sőt! Pont azért értékes, mert olyan apró részletekre, pillanatokra, érzésekre világít rá, ami a hétköznapokban gyakran elsikkad. :o)

Lepkevár said...

Márta, a blogodra a felszínes szó még véletlenül sem illik. Szeretjük, szeretünk. :)

Miss Szilva said...

Hát még nekünk hogy hiányoznál...! :-) Szeretjük az "érdektelen" dolgaidat!

ORsi said...

nemcsak a soraidat, de a képeidet sem szeretném hiányolni. a maiak is csodásak. pedig fogadni merek, hgy csak egyet-kettöt kattontottál - már kész is voltak;)

Angela said...

Abba ne hagyd!

kastanie said...

Ez éppen hogy nem a felszínesség, ha apró dolgokat meglátsz és megörökítesz, nekem nagy örömet okoz, de erről már korábban is írtam.

A nyár nekem még csak most kezdődik, szabadságra megyünk.

Anka said...

Jaj nekem annyira hiányoznál!!! Mindig, amikor felpörög az életem, vagy önmagam, leülök kicsit "mártázni" és szépen helyre zökkenek, olyan vagy, mint Márai, vagy egy Pilinszky vers, csak mindez nőiben, bájosabb és finomabb kiadásban... és az élet pont erről szól, amit te nap mint nap észreveszel, a nagy többség, meg nem is sejti, hogy a világon van... maga a világ! Szóval csak semmi bizonytalanság, szükségünk van rád! :D Ölellek!

Mike Adina said...

Milyen igazuk van a fennebb szólóknak! Kérlek, maradj itt nekünk!

encóka said...

nagy betűkkel akartam írni, hogy abba ne hagyd, de gondolom nem szereted az ordítozást, hát vedd úgy, hogy könyörgő pincsikutyaszemekkel írom: abba ne hagyd!

encóka said...

nálunk idén tényleg alig volt nyár, az is szerdára esett. a többi napon meg esett. esik meg fúj. fúúúúj.
szóval hadd nyaraljunk nálad :D

iri said...

Most mar keso Marta , hogy elvonulj.Kotelez az olvasotaborod.Szinvonalas,eletteljes irasaid nelkul arvak lennenk, s nem hiszem hogy ezt akarod.Olyan Martara vallo "szosszeneteket" csakis te nyujtasz nekunk.Ugyhogy ne vond meg tolunk ezt az oromot!

Nyárády Károly said...

Mártika, ne hagyj el! Nélküled rossz lesz ez a világ. Ahogy mondod, hagy elszállni a gondolatot, de maradj meg nekünk úgy, ahogy vagy! OK? :-)

Nyárády Károly said...

Hagyd elszállni! Elnézést az elírásért, de kissé felindultam, s máris hibázok. Jó példa. Felindultság, zavart érzelmek betörésekor nem szabad fontos dolgokról dönteni. Tudd meg, Te számunkra fontos vagy!
Viccet most nem tudok mondani, hogy azzal is jobb hangulatra derítselek, de kitalálhatok valamit, ha gondolod. :-)

Klári B. said...

en is ugy ereztem a napokban, hogy vege a nyarnak... nem is tudom miert, de mar van egy olyan erzesem... biztos a sok eso is rasegitett... Megint csodaszepek a kepek :)

Anonymous said...

Már ne haragudj meg, alig bírtam kivárni, hogy hazagyere a nyaralásból, most meg végleges megvonással ijesztgetsz???

Mobi said...

Boldog névnapot :)

Kat said...

Én nagyon szeretem a blogodat, és a felszínesség valóban távol áll tőle, ahogy azt már sokan leírták. Boldog névnapot kívánok, és felejtsd el az ilyen buta gondolatokat:)

márta said...

Ó, hát én csak ilyesmin gondolkoztam jó néhány napig, de aztán elmúlt, szóval volt-nincs boloncság. Köszönöm a kedvességeteket, nézegetek is a hátam mögé, tényleg nekem szól-e...

márta said...

Mobi, viszont kívánom. :)

Viki said...

Tényleg Neked szól!:)Szerintem is!