Saturday, March 10, 2012

9 comments:

Piroska said...

Gyönyörű, Márta ez a virág....

Üdv. és szép hétvégét.

Piroska

iri said...

Aranyos munkak!S foleg , hogy ott van a latin nev is!Tevedes kizarva!

Éva said...

Mindig ámulattal nézem az ügyes kezűeket. Azt csodálom, ami belőlem hiányzik!:-)
Nagyon szeretem a nyeremény kesztyűdet azóta is! Látom, hogy találtál magadnak feladatokat, bár mindig is tudtam, hogy soha nem unatkozol. Szeretettel: Éva

kovtama said...

Pitypang:):)

kovtama said...

Jé, utólag vettem észre, hogy odaírtad kis papírra....beszédes a virágod még úgy is, ha nem veszem észre a kis cetlit...

Hajnalka Nagy said...

wow! tetszik ez a kézimunkás sorozat! pitypangocska meg csodás! de jó lenne újra beletanulni a horgolásba nekem is!

liv said...

Nagyon tetszik a kis műhelyetek! :)

márta said...

Volt mintám a virághoz, nehogy azt képzelje valaki is, hogy magamtól tudnék pitypangot horgolni...:) De attól még ugyanannyira örültem neki, mintha én találtam volna ki, persze...

Babi néni said...

Horgoláás! Tök jó! :o)