Tuesday, March 20, 2012

Időnként

magamra húzom a virágcserepek között tartott apró, papír báli ruhát, a piros kockás gumicsizmát, így libegek ki a hátsó kapun át fel a domb tetejére, onnan aztán addig nézem esti harangszóban a tájat, míg le nem megy a Nap a dombok mögött s odabent kissé meg nem szelídülnek régi csalódottságok, lezáródni akaró nyitottságok, bennem görbe utakra kívánkozó egyenességek, mert jónak lenni mindhalálig csak valahogy így, egyik harangszótól a másikig vagyok képes (vagy képtelen).

13 comments:

majusvan said...

Vártam már, szép és igaz...mint mindig.

Éva said...

Köszönöm, én is vártam!

kastanie said...

Ó!
Tőled kapott ötletként most már én is kimegyek az erkélyre reggel és este, néha még sétálni is kimegyek. Ez segít visszatalálnom a legbelső magamhoz.

kovtama said...

Gyönyörű.

iri said...

Szoval kockas?A napokban azon gondolkodtam, hogy pettyes vagy kockas a csizmad.
Ujbol olyan szepen egybesuritetted a mindennapok apro igazsagait!
Nagyon szep a taj korulottetek!

Florci said...

ez olyan szép ívű volt, mint egy sóhajtás. mint az a csokor fehér virág, aminek elmúlás-illata van...

Katalin said...

mesét mondok Di Dá Dú

nagyon szeretem ezeket a finom, napsugras antik meséket:))

VRJúlia said...

Akkor már személyesen is beköszönhetek.:)
A színuszgörbe ismerős.
Üdvözletem, Júlia

kilike said...

De jó, nálunk dínók vannak a virágcserepek között, én majd az egyik hátára ülök rá:)

L. M. Zsuzsi said...

Ó, de szép, annyira!

Lepkevár said...

Márta, ez most annyira, de annyira... :) Remekmű.

kriszti... said...

Ezt annyira szépen írtad... megfacsarta a szívemet.

marta said...

Én is ugyanebben a csizmában járok..Ezt kell tennünk,időnként..hagyni hogy anapsugarakból erőt meritsünk,és ne lássuk az érem másik oldalát!..igy ..minden szivárvány-szines!!!