Sunday, November 18, 2012

Tegnap

egyike volt azoknak a szombatoknak, mikor boldogok voltunk, s nem is tudtunk róla. Nem mintha nem lettem volna érthetetlenül sértődékeny. Nem mintha nem folyt volna ki az idő számolatlanul a kezeim közül. Nem mintha maradt volna utánam valami kézzelfogható - mert amit fél napig főztem, elfogyott, s bármennyire igyekeztem fenntartani a rend látszatát egész nap, este mégis mosatlan-kupacok s félbemaradt társasjáték konyhában való szanaszét hagyásával tértem nyugovóra.
Az ősz még mindig gyönyörű.
Ez van.

7 comments:

VRJúlia said...

Utolsó előtti mondatod feldobott egészen- hiszen azt hittem, már te is lemondtál az őszről, mint oly sokan. Most megnyugodtam, hogy nem csak én szeretem utolsó pillanatig élvezni azt.
Köszönöm.

Piroska said...

Sokszor van úgy az ember,hogy boldog és nem is tud róla...utólag jön rá...amikor már nem az...

...az én kezeimből is mindig kifolyik a hosszú hétvége, pedig pénteken még boldogan állok a hétvége küszöbén...szombaton egész nap sürgök-forgok, teszek-veszek, persze estére kifáradva...aztán vasárnap reggel arra ébredek, hogy már el is telt az a hosszúnak tűnő hétvége...és isét indul egy új hét az életünkben...
De ez van, ahogyan Márta, Te is írtad...

És valóban, még mindig gyönyörű az ősz...Csodálatosan szép, hosszú őszünk van..

Katalin said...

a legszebb színeket örökítetted meg, és milyen jó, hogy fotóztál, így megmaradtak a képen azok a boldogságröpték, amik nem is nagyon vehetők észre, míg átéljük
(de a képekről kinéz:)))

Éva said...

Még soha nem teáztam így, de fogok.

Gonda Hajnalka said...

Bárcsak egy kéznyújtásnyira lenne a természet...erdőre gondolok, fákra nem az én kertemre, de azért ezt is szeretem és imádom ilyenkor az elszáradt virágmaradványaimat, amire rászállnak az éhes kismadarak és rögtön élettel telik meg a kertem...a két kutya karnyújtásnyira fekszik a fadeszka teraszon a kismadarak nyüzsgésüktől...de mindenki nyugodt és békés, mert jó dolguk van...
( bekukkantottam a horgolt sál miatt hátha meglátom...de így is jó, mert szépet írtál:))

márta said...

Köszönöm nektek...

Vibeke said...

this looks like a beautiful moment...such a blessing nature is!

v