Sunday, September 21, 2014

Aki ennyi


idő után sem unt meg blogot írni, nyilvánosat, s tele is tűzdelni jól-rosszul sikerült fotókkal
- az vagy nagyon exhibicionista (aki az idegen szavak szótára szerint nem más, mint valaki, aki szereti a belső énjét, stílusát minden áron megmutatni a külvilágnak),
- vagy annyira hálás mindenért, ami az életéhez tartozik, - még saját magáért is, még akkor is, ha csak nagyon ritkán szerepel a kamera másik felén - hogy ezt csak így tudja megköszönni.
Köszönöm.

17 comments:

csillag said...

mi köszönjük.

Piroska said...

Oh, te Márta, árad belőled a béke és a nyugalom! Olyan jó látni Téged! Még ha ritkán mutatod is meg magad :)

Végtelen hála és köszönet van bennem a blogod iránt!

Katalin said...

mégis a legmeghatóbb, hogy igazából a kisnagylányról szólnak a képek, ahogy fut feléd- ahogy csüng rajtad, mint kicsi korában -és ahogy együtt szaladtok

nagyon szép képek

Eszter said...

A béke és nyugalom tényleg nagyon találó! Köszönet érte. :)

Éva said...

Erre mondják, hogy sugárzik belőletek az öröm!

Éva said...

Még annyit! Meg ne und a blog írását, mert az nekünk nagyon rossz lesz!Én el sem tudom képzelni a napokat a blogod nélkül. Egyszerűen szükséges.:-)

ivetabt said...

A hálát ki kell mondani. Ki kell mutatni, ki kell fejezni. Mindenki a saját eszközeivel teszi. A tiéd a blog, s ebben az a csoda, hogy általa sok más ember életében is rámutatsz apró dolgokra, amik kincsek, amikért hálásnak kell lenni.

Gál Edith said...

Én is köszönöm! :)
Áldott napot és hetet kívánok Nektek!

aliz said...

én is köszönöm (köszönlek:)
(közben épp a Halleluját hallgatom... ideillik:)

Lele said...

Gyönyörü képek! Hálás lehetek, hogy olvashatlak, képeid láthatom. Köszönet!

iri said...

A problema az ,hogy fotoid nagyon jol sikerultek,s blogod ajandek szamunkra

keltaleany said...

Kedves Márta!
Nem rég kezdtem olvasni a blogod (pár napja csak), de eléggé megérintett, és nagyon örülök, hogy rátévedtem. Tényleg nagyon szép és békés itt minden, a képeidet nézegetve komolyan jobb kedve lesz az embernek. Remélem, sokáig olvashatom, nézegethetem még. :)
Szép napot!
Keltaleány

márta said...

Szia Keltaleány!:)

Köszönöm nektek!

Tündérlátta said...

Hálásan köszönjük a belőled felénk áradó derűt!

Tündérlátta said...

Márta olyan jó lenne könyvben, papíron olvasni téged! Beleszagolni a könyvbe, lerakni ide-oda, tudni, hogy ott vár az ágy mellett..

Gyöngykaláris said...

Köszönöm én is, hogy (így) láthattalak!:)

marta said...

Hát igen,,Ritkán irok kommentet..de most nem birtam ki..Köszönöm én is..és nehogy félbehagyd az irást!Én is szeretném ha könyvet adnál ki..Már legalább 20 embernek is el tudnám ajándékozni....minimum..és ne feledd SZERETÜNK!..de azt nagyon..:)