Wednesday, July 8, 2015

#azéletszép

Mikor néhány héttel ezelőtt elveszítettünk volt egy fontos munkát, mondtam a főnökömnek: nem fogok megsértődni, ha mennem kell, hisz én jöttem utoljára.  
Ha mennie is kell valakinek, - emígy szólt a válasz - az nem ön lesz, Fráu Prodán. Szükségünk van a harmóniára, mit magával hoz, mikor nap mint nap belép azon az ajtón. 

Vágyakozom az után, ami az enyém.
Akkor voltam tán utoljára ennyire fáradt a napok végén, mikor aprók voltak a gyerekek.
Én nem érzek semmiféle harmóniát, én csak próbálok szívből élni. Vagy egyáltalán, akárhogyan is, de élni.
Mert az élet ajándék, ha naphosszat egy képernyő előtt is ülök, vagy mosogatókagyló mellett állok, akkor is.
Mert közben meg nyitott ablaknál alszom éjjelente, s szénaillat csap meg a lehúzott ablakon át, amint munkába autózom a szelíd dombok között, s az asztalra tett frissen mosott szőlőszemeken láttam, ahogy megcsillant a reggeli napsugár.

Egyszer régen virágmagvakat küldtem néhány jóbarátnak, s most kíváncsi lettem:
nálatok is nagyot nyílt a lepkevirág?
nálatok is ilyen nagyon szépek?


11 comments:

Éva said...

Nekünk is ezt a harmóniát adod, amit köszönettel elfogadunk.

Piroska said...

Sajnos nekem nem kelt ki... :( szomorú is voltam nagyon... Pedig olyan szeretettel ültettem el... De lehet ha nem locsoltam eleget...
A harmónia, pedig belőled árad, ezek szerint... A kezed alatt... A tekintetetdben...a megjelenésedben... Mindenütt ott van..

Nagyon koszonom a mai bejegyzesedet is!

kovtama said...

Annyira várom mindig az írásaidat. Virágmagot nem kaptam, viszont a képeslapodat a mai napig őrzöm és fogom tovább is :)

Kati said...

Emlékszem a fotódra, amelyen csomagolásra vártak az elküldendő virágmagok.
Nekem nincs kertem, de most kíváncsian vártam , miről számolnak be azok, akik
kaptak belőle......

Ez a pillangóvirág számomra is olyan kedves, örülök, ha látom mások kertjében.

Márta, engem is érdekelne, hogy nálad kikeltek-e a magok, amit idén tavasszal
küldtem?

(megjegyzés: nincs már t-online-os email-címem!)

Kati said...

Emlékszem a fotódra, amelyen csomagolásra vártak az elküldendő virágmagok.
Nekem nincs kertem, de most kíváncsian vártam , miről számolnak be azok, akik
kaptak belőle......

Ez a pillangóvirág számomra is olyan kedves, örülök, ha látom mások kertjében.

Márta, engem is érdekelne, hogy nálad kikeltek-e a magok, amit idén tavasszal
küldtem?

(megjegyzés: nincs már t-online-os email-címem!)

Katalin said...

:))
harmónia bizony, hogy
a megcsillanó fényben a szénaillatban, a derűdben a bizakodásodban, hitedben

NEKÜNK IS NAGYON KELLESZ Fráu Prodán ))))

lucia32 said...

Fráu Prodan :-D
Jelentem iden nem kelt ki a pillangovirag a kertemben. (Eletem apro valsagai kozepette elfelejtettem elvetni a magjait )
Majd jövőre. Uj ev. Uj lehetosegek. Addig irigykedek a tiedre :-D
De hozzateszem , hogy nekem soha nem ilyen szep mint amilyen a fenykepeden van.

márta said...

Ok, majd ősszel megint szervezek egy virágmag-küldő akciót.:)

Kati, még nem keltek ki a magvaid, igaz, elég későn szórtam el idén mindent, ezért még reménykedem...

Lele said...

Kedves Márta,kérdéseddel megelözted egy jövendöbeli bejegyzésemet. De jelentem, egy szál lepkevirág kibújt a magocskákból amit 2 évvel ezelött küldtél. A többiröl majd legközelebb beszámolok. Ps. a virág az fb-n a profilképem ;-) Köszönöm szépen a magokat!

ivetabt said...

Kedves Márta, ha Szlovákiába is küldenél pár virágmagnyi harmóniát, gondolj rám kérlek ♥

márta said...

Oké. :)