Friday, April 28, 2017

közvetlenül

húsvét előtt kaptam egy kézzel festett tojást a visszafogott, hallgatag, kedves tanulólánytól az irodában.
még a nevemet is belekarcolta szép, kalligrafikus írással.
de nem csak úgy átadta, hanem meg is állt az asztalom mellett, mosolygott, majd - ő, akit abban a másfél évben, mióta együtt dolgozunk, még soha nem tudtam rávenni én, aki magam is inkább a viszonylag visszafogottak, hallgatagok, kedvesek táborát gazdagítom ezen a szép világon, szóval nem tudtam rávenni, hogy bár egyszer is két szónál hosszabb társalgást hozzunk létre - elkezdett csevegni, magyarázni, s mesélni, mesélni, mesélni...
olyan szép volt, mint hajnalban a dombok fölött a derengés.
olyan szép, mint résnyire nyitott ablaknál a meglebbenő függöny.
olyan szép, mint a csendes virágnyílás.

17 comments:

márta said...

bátorkodtam újból megnyitni a kommentelési lehetőséget.
túlságosan hiányoztatok.

Bea said...

az érzés kölcsönös :-)

ivetabt said...

... és mi ennek határtalanul örülünk is, mert ha az ember nehezen is talál a tiéidhez hasonló szépségű szavakat egy egy bejegyzésedet elolvasva, de legalább hagyhat ott akkor is egy mindent kifejező és őszinte ♥ jelet. Szóval ♥♥♥

Timi said...

Oh, az az első fotó!!! Kifejez mindent! ♥

Piroska said...

Nekem is nagyon nagyon hiányzott...
Soraid most is, mint máskor: " aranyat érnek"... ❤️❤️❤️❤️❤️

Erzsébet said...

Szervusz Márta,
köszönet a sok jóért, szépért. Én is szívesen olvaslak, rendszeresen...üdít, elgondolkodtat, vígasztal, megnyugtat,ötletet ad az írásod.
Windhager-Geréd Erzsébet

muzsika said...

Nekem is nagyon hianyzott,hogy olykor-olykor hozzád szólhassak :) nagyon szép május elsejét kívánok!

Adin(k)a said...

Üdv!:)

Klári B. said...

Jajj, de jó! Annyi bejegyzéshez lett volna pár szép szavam. Puszi!

aarkus said...

Szép pillanat, Márta!

Bagira said...

De jó, hogy megint hozzád szólhatok ☺Én is csak mesélnék és mesélnék... csak még nem tudom, hogy kezdjem. A tojásfestés ideje lejárt. De majd kitalálom ❤

lucia32 said...

Katalin said...

csak most jutottam el ide, és most láttam meg a kommenteket :)))
reggel óta ajándék ez a nap nekem,
és még egy ajándék
köszönöm

hédi said...

Márta, jó szólni hozzád. Itt voltam, és vagyok. Hédi :)

hbogi said...

Advent óta én is itt és köszönöm és üdvözöllek.. 💟

márta said...

Szia!:)

márta said...

Köszönöm a sok kedves szót:)