Friday, December 1, 2023

1.


 A december elseje idén útközben talál, ezen sorok írása pedig egy kis német bolt kávézójában, ahol éppen bevásároltam a reggelihez. Odakint esik az eső. Néhány utcával odébb a legkisebbik lányom még alszik abban a határ másik, svájci oldalán elterülő hotel szobájában, amit két éjszakára foglaltunk le, ebből egy már el is telt, hogy eltölthessek vele egy kis időt, mielőtt továbbutazik. 

Már egy ideje eldöntöttem, bárhol is legyek, bármennyire is örüljön vagy fájjon a szívem - e kettő, mint mindig, kéz a kézben -, idén is lesz advent. Idén is elindulok. Remélem, idén is elindulunk. Ez az egyetlen döntés, amit csak mi hozhatunk meg. A többi kialakul majd útközben.

8 comments:

Zsuzsa said...

Milyen nagy utazó a lányod (is)! Szép kalandokat kívánok nektek6, és, hogy karácsonyra mind hazaérkezzetek!

Éva said...

De jó, elkezdődik az adventi kalendáriumod mindannyiunk nagy örömére! Mikor megláttam az egyes számot címként, felkiáltottam magamban.:)
Érezzétek jól magatokat együtt! Szép decembert és adventet kívánok.

Anonymous said...

Nagyon boldog vagyok hogy elkezdtef

Anikó said...

Kedves Márta! Köszönöm, hogy idén is olvashatjuk az adventi írásaidat, ezzel teljes nekem a várakozás, a készülődés.
Szeretettel kívánok Neked örömteli és szép adventi napokat!

Anonymous said...

Nagyon köszönöm Márta, hogy idén is segítesz elindulni és a bejegyzésekkel kísérsz az úton.
Melinda

Anonymous said...

Köszönöm. Az adventi gondolataid évek óta hűséges kísérőim a várakozásban. Sokat jelentnek.

matkom said...

Kedves Márta!
Csak most érkeztem, hogy elolvassam első adventi bejegyzésed. Nagy öröm számomra, hogy ismét kinyitottad a kalendáriumot, és megosztod velünk gondolataid az ünnepi várakozásban. Köszönettel: Matkovits Márti

Anonymous said...

"idén is elindulunk. Ez az egyetlen döntés, amit csak mi hozhatunk meg. A többi kialakul majd útközben."
Ez egy nagyszerű gondolat. Tanulom én is: hogy az elindulás nagyon fontos, sarkalatos (néha nagyon nehéz), még akkor is, ha nem tudom előre hogyan is fogok eljutni a célhoz. Útközben alakul ki... :)
Hédi