Friday, December 22, 2023

22.



7 comments:

Zsuzsa said...

Ó, örülök, hogy odaért a lap!

Anonymous said...

Kedves Márta, egészen meghatódtam, hogy (még) te köszönöd meg a visszajelzéseket.
Én annyit kapok tőled! Nagyon-nagyon sok gondolatod inspirál, visszhangra talál bennem, simogat, terelget... Ahhoz képes nagyon ritkán írok vissza.
Köszönöm, hogy kitartó vagy a blogírásban.
További áldott adventi napokat és meghitt ünneplést kívánok, sok szeretettel!
Hédi

Zöld Anikó said...

Kedves Márta! Én itt nálad lehetek gyerek , életem többi területén fölnőttes dolgaim vannak. Itt minden nap "bontogathatok" valami szívet melengető üzenetet, és vihetem tovább magamban. Az én adventem évek óta már csak így teljes... ismeretlenül is ismerősöm lettél, és hálásan köszönöm neked mindezt.
Anikó

OLGA said...

Köszönöm,hogy adventi utadon veled mehetek,olyan jó nallad feltöltődni minden nap ,várva újabb üzenetedet !

f.klarcsi said...

Kedves Márta! Köszönet és képeslap gyanánt:

https://www.youtube.com/watch?v=qJ_MGWio-vc


Remélem tetszeni fog.

Anonymous said...

Mi tartozunk köszönettel! Ismeretlenül de ismerősként járok itt. Nagyon sokat kapok itt mindig .Nagyon hálás vagyok minden írásodért! Isten gazdag áldása legyen életeden és családod életén! Áldott ünnepet!🙏🙏🙏❤❤❤🌲🌲🌲

Dóra.M Szabó said...

Köszönöm, hogy VAGY!