Sunday, September 26, 2010

Picit



irigykednek a gyerekek arra a régi kislányra, aki voltam. "Neked könnyű, te gazdag lány voltál. Volt cicád." Mi csak azért szeretnénk valamikor házban lakni, hogy lehessen cicánk. Vagy legyen először cicánk, aztán építsünk köré egy házat?
Ebéd után leveleket írtunk egymásnak. Én Sárának az Itt van az ősz itt van újrát írtam le színes papírra, hátha megszereti ő is a verseket, meg hát muszáj megtudnia, hogy ki az a Petőfi Sándor. Olyan sok mindent szeretnék megtanítani nekik és olyan keveset sikerül.
Most pedig annyira üres a pénztárcám, hogy a gyerekek fognak nekem vaníliafagyit venni a zsebpénzükből.

7 comments:

Adona said...

annyira hangulatosak a képeid, nagyon élvezem őket :)
jó fagyizást a lányaiddal :)

iri said...

Bizony meg egy cica is gond lehet a vaniliafagyirol nem is beszelve!

Kőrösi Mercédesz said...

... és ezzel megtanítod nekik az önzetlenséget, a szívből adakozás képességét is:)

Natimi said...

:)

Anonymous said...

Versek megkedveltetésében, megtanulásában sokat segítenek a megzenésített versek. Már a Kányádi versnél is akartam írni, hogy hallgassatok Kalákát, Koncz Zsuzsát (nálunk a tizenéves fiúk kedvence lett emiatt a Zách Klára balladája).
És ne aggódj, megszeretik!

Klári B. said...

:) Jot derultem. :)

Anna said...

:) Ez a háziállat téma minden gyerekes családnál örökzöld?