Thursday, September 30, 2010

"az október

aranygyűrű az esztendő kezén" írja valahol Szép Ernő. Akkor hát holnaptól. Szabad péntek, szabad szombat, szabad szomorkodni. A világom merő poézis. Tele értelmetlen és nélkülözhetetlen dolgokkal, amilyen értelmetlenek és nélkülözhetetlenek a szépség, a zene, a erkélyajtóban való vacogós ücsörgés, a homályos képeink, a szappanbuborékaink, a sárkányaink, a melegben halódó, hidegben viruló muskátlijaink. Hordom, kevesebb méltósággal mint szeretném, a táskákat a szemem alatt, reggelenként a hátamon a buszmegállóig, ez utóbbiakat mondjuk szeretem.
Olvastam egy mondatot, mindegy milyen szövegkörnyezetben, azóta mondom hol Istennek, hol magamnak: Köszönöm, hogy nem hagysz el.
Boldog októbert!



14 comments:

Borzási A. Kriszta said...

Viszont kívánom, kedves Márta!:)

Kóczi Csilla said...

Neked is, Márta! Megédesítetted a napomat ezzel a bejegyzéseddel. Köszönöm.

Angela said...

Nagyon vártam már.
Az új bejegyzést, és az októbert is.

Klári B. said...

:) aranyosak vagytok. Szep oktobert nektek.

Magdalena said...

Szép, színes októbert nektek is. (A táskákat, minő véletlen, én is jobban szeretem a vállamon.:))

Elily said...

tetszik a trios kep;)

iri said...

Oh maris oktober?!Ah de ha veled kezdjuk kedves Marta semmi gond!

Jade said...

Neked is csodas oktobert! Koszi ezt a bejegyzest!

Anonymous said...

Szépek vagytok!
Üdv!
V. Kata

kastanie said...

épp ma reggel jutottál eszembe, mikor kimentem a kávémmal az erkélyre:-)

Gál Edith said...

Én is nagyon vártam már Tőled egy újabb bejegyzést!!
Köszönöm és az áldott októberen kivűl, áldott hétvégét is kivánok nektek.

Én said...

Kedves Márta!
Tudom már minden bizonnyal 100 ilyen dijat kaptál, de most én is szeretnék egyet veled megoszatni.Kérlek vegyél át egy kreativ blogger dijat tőlem is. A Te bejegyzéseidet szeretem a legjobban, olyanok mint az energiacukorkák. Édesek, finomak,szinesek és feltöltenek pozitiv energiával egy perc alatt.Köszönöm hogy irsz, puszi. Linda

márta said...

Átveszem és millió köszönet, hogy szavaiddal széppé tetted a szombat reggelemet. :)

L. M. Zsuzsi said...

Köszönöm, és azt is, hogy írsz, ezek a mindig boldog-szomorú, mindig csöndes de belülről élettől lüktető sorok olyan sokat jelentenek nekem!
Boldog októbert, és hétfőt neked is!