Wednesday, May 25, 2011

Napra-forgó.

Csak néhány szükséges tárgy maradt itt nekem és a gyerekeknek a következő másfél hónapra, mig véget nem ér az iskolaév. Matracok, valamennyi ruha, edények, néhány könyv. Két asztal, négy szék. A postaláda. Nem is olyan kevés.
Jól esik, mint valami üres váróteremben, megpihenni a sok becsomagolás után, erőt gyűjteni a majdani kicsomagoláshoz.
A kitágult lakásban együtt vándorlok a napfénnyel. Mire véget ér a nap, mondhatom, minden szoba minden sarkában voltam egy kicsit. Délután kinyitjuk az erkélyajtót, a keletkezett fény-kifutón pedig kölcsönadom a lányomnak magassarkú cipőmet egy kis illegésre-billegésre.
Sok nincsem van. Velük együtt élni tiszta képtelenség.

10 comments:

Babi néni said...

De van visszhangod a szőnyeg nélkül. Én imádom, amikor levisszük a szőnyeget kimosni Tanyafalvára és kimossuk a függönyöket és kurjongatunk a kongó szobában, ami szinte meztelennek tűnik. :o)

Messzire költöztök? Meddig tart még a tanév ott?

penzesbea said...

Gyonyoru fotok...micsoda kaland!elmennek satorozni hozzatok;)

aarkus said...

Milyen szép, tiszta.

ildikó said...

jajjj de jó az utolsó mondat:)

Lepkevár said...

Jó lesz nektek! (Én pont annyira szeretem a költözést, mint az állandóságot. Érthetetlen ambivalencia.)

Merrefelé mentek?

iri said...

En azt nezegettem, van-e ket egyforma eper a tortadon? Azt hiszem nincs.
Erot a kicsomagolashoz!

Hajnalka Nagy said...

ah, azt hittem már az új helyről írogatsz...de logikus, h mégsem, hanem kivárjátok a tanév végét...
én utáltam 2-3 helyen lakni felváltva, míg a férjem máshol dolgozott, mi meg mindig máshol(régi otthonunkban, anyóséknál vagy épp "sátoroztunk" az új helyen-az ex kis lakásban)...persze mindnek megvolt a maga hangulata, előnye és kellemetlensége...
A fotók és a kis lábak a magassarkúban elképesztőek! :)

liv said...

Márti, ez a magas sarkúd? :D Hehe, akkor nekem is van! Eddig azt hittem, hogy nincs, mert az ekkora sarok még "nem üti meg a mércét"...
Remélem, könnyebb már a szíved.

márta said...

Altair, elég messzire. Július közepéig. És tényleg kong minden, a szomszédok nagy örömére. :)

Bea, köszönöm.

Eszter, tényleg szép és tiszta.

Köszönöm, Ildikó. :)

Lepkevár,Passau-tól kb. hatvan km-re északi irányban.

Köszönöm, Iri.:)

Hajnalka, köszönöm. :)

Liv, olyan a szivem, mint egy lufi. :) És igen, ez a magassarkúm, miért? :) Nekem ez is kihivás.

Klári B. said...

:) mar reg nem volt idom olvasni blogot, meg irni, olyan jol esett most mindent hagyni, es csak teged olvasni :)