Sunday, May 1, 2011

Nem anyáknapi. Avagy: rövid írás, melyben




én, mint a tökéletlen anyukák egyike, elmesélek néhány, a hosszú autóutak utolsó perceinek szokásos elviselhetetlenségébe sűrített mondatot, melyek ugyan magambaszállás céljából hangzottak el, én mégis arra használtam őket, hogy egy álmatlan éjszaka plafont-bámulása alatt véletlenül eszembe jussanak, és miután könnyesre kacagtam magam rajtuk, álomba merüljek végre.

Egy igazi anyuka nem engedi, hogy megéhezzen a kisgyermeke.( Enikő)
(Bocsánat, hogy néha megtörténik az engedélyem nélkül is.)

Mi legalább fontos dolgokon veszekszünk, például, hogy kinek hány gumimaci jusson. De ti! Mindig csak apróságok miatt: hogy hova tegyétek az asztalt. Meg hogy hova kerüljön az a nyomorult zongora. (Anna)

10 comments:

honfiviki said...

Ugye-ugye. :) Milyen okosak a lánykáid :)
Sikerült berendezkedni?

Gree said...

Hát ezeket imádom!
A gyerekek őszinteségét is, még akkor is ha néha szívbe szúrós.

Rena said...

...avagy kinek mi a fontos

Anonymous said...

:D

Monika said...

A gyerekek aztán olyanokat tudnak mondani,hogy csak kapkodja az ember a fejét!És nagyon is fején találják a szöget,csak az piszokul fáj- nekünk.

Bodza said...

:o))) Ez nagyon jó volt! Bölcsek a lánykáid...

Kőrösi Mercédesz said...

Köszönöm Márta! Ez jól esett most;)

gza said...

Cuki! :)

márta said...

:)

Viki, még csak fejben, papíron rendezkedünk..a java még bőven hátra van...

aliz2 said...

az én lányom is modott ilyeneket! :) és attól még....:))!