Monday, May 30, 2011

Hogy miért szeretem az életemet. Avagy

egy régi adósság törlesztése.Avagy, szokatlanul tágra nyitom az ablakot.

1. Mert ha virágokat látok, megszűnik körülöttem a világ.


2. Mert mindig történik valami olyasmi, ami aztán felejthetetlen emlék lesz.


3. Mert vannak gyermekeim.




4. Mert van, akivel jóban és rosszban.


5. Mert én éltem már akkor is, mikor csak fekete-fehér képek készültek.(A morcos, masnis kislány vagyok én. A széplány az anyukám.)


6. Mert vannak tárgyaim, melyek egy olyan időszakra emlékeztetnek, ami kimondhatatlanul hiányzik.


7. Mert olvasni jó.


8. Mert egyszer rájöttem, hol a fényképezőgép önkioldó-gombja, aztán elfelejtettem, aztán megint eszembe jutott. Ez pont bolondok napjára esett.


9. Mert van néhány ember, aki néhanapján meghiv kávézni.


10. Mert mikor átvettük az új ház kulcsát, és még minden idegen és hideg volt, arra járt egy vendégcica és adtunk neki tejet.


11. Mert ahol lakni fogunk, esténként a táj szeliden simul a domboldalba.


12. Mert nagyon szeretem a postaládákat. Mert van egy csodaszép mese, ami piros postaládáról szól.


13. Mert jó volt három évig olyan város közelében lakni, amelybe egyszerűen beleszerettem.


14. Mert vannak tökéletes napok.



15. Mert vannak helyek, ahova visszavágyom.

16 comments:

Thea said...

Jó újra látni Téged!
...és jó, hogy kitártad azt az ablakot, már nagyon hiányzott!
Keveset mesélsz mostanában -bár az is lehet, hogy csak én vagyok telhetetlen Veled és az írásaiddal kapcsolatban!?

A képekbe pedig egészen belefeletkeztem és még fogok is, olyan jó nézegetni őket! (A patak partján készült kép frenetikus, ahogy a szalmában huncutkodó lányoké is.)

Borzási A. Kriszta said...

tetszett, mint mindig! :)

Florci said...

Ó Márta, így ismeretlenül is annyira szeretnélek megölelni ezekért a szívmelengető gondolatokért!
Istenem, kaptatok egy cicát, hogy könnyebblegyen megszeretni azt az új várost is!
Sok-sokilyen apró örömet kívánok neked!!!

Katalin said...

...és még sorolhatnád, még sorolhatnád, még sorolhatnád, még...:)))
ugye?:)))

csillag said...

:)
Én is szeretem az életet. Az egyik ok az, hogy olvashatom írásaidat. Nézegethetem képeidet. Köszönöm.

Lepkevár said...

Márta, köszönöm!

Annyira szépek, annyira átjön rajtuk minden...

És külön köszönöm, hogy elfogadtad a felkérést. :)

Hajnalka Nagy said...

..én szeretem az életet, mert... többek közt: jó olvasni Téged! :)

aarkus said...

Friss levegő!!! Köszönöm! :-)

niqoe said...

Jaj Marta,ez olyan szep!
Es en ugy meghatodtam.....Koszonet.Eniko

Kőrösi Mercédesz said...

szép, minden

iri said...

Ujbol atlenyegult a legegyszerubb dolog is.Koszonom , hogy kozelebb engedtel magadhoz.

videkek said...

Csodallak, amiert ilyen koltoi kepekbe tudod foglalni a vilagodat. En is szeretem az eletedet! :)

liv said...

De jó volt ez.

Kóczi Csilla said...

De jó, hogy megírtad! Örülök és köszönöm.

márta said...

Köszönöm, hogy irtatok. :)

Garffyka said...

Jól indult a napom :) Bár képek nálam csak gondolatban, hatásodra végiggondoltam, miért is szeretek élni. Pont jókor jött, költözés után, újra munkába állás előtti hangulati zűrzavarban.
Köszönöm :)