Monday, April 23, 2012

Nürnberg 1.

Legkedvesebb foglalatosságaim között előkelő helyet foglal el számomra új helyek, városok felfedezése. Ugyan mindent megnézegetni, ami érdekelne, emberi mivoltunkból adódó véges képességeinket nem elfelejtendő: sosincs elég idő. De ami tetszik, ami örömet szerez, azt mindig megpróbálom néhány képbe csomagolva hazahozni és eltenni emlékbe... Az jó kérdés, mi késztet a személyes emlékek megosztására. Talán csak annyi, hogy mikor szomorú vagyok, engem is az tud legjobban megvigasztalni, ha mások képeit nézegetem. Talán csak annyi, hogy szeretnék valamilyen módon részese lenni a vigasz történetének, és egyelőre nem jut jobb eszembe.

9 comments:

Ciripbogár said...

Köszönöm a vigasztaló képeket ebben a vigasztalanul borongós időben. Az ezüstösen csillogó piros esernyős kép nagyon kedves nekem.

Éva said...

Én is valahogy így vagyok ezzel. Más képeit szeretem nézni, jó belekerülni valaki más történetébe általuk.
Fölülről a 3., a szakadó esős kép nagyon tetszik.

zazálea said...

az az esős kép, az a fentről a harmadik...

Adibaba said...

Megint hozzám (nekem) írtál. Ma nagyon szomorú vagyok, és melengető volt nézni ezeket a hangulatos képeket. Köszönöm!

Réka said...

Márta! Ez olyan vicces. Amikor Nürnbergben jártam (egyszer életemben), akkor is esett az eső, de a város elbűvölt és az egyik kedvenc németországi városom lett Bamberg mellett.

Babi néni said...

Nürnberg: szívem csücske! :o) Már idén is jártunk ott, de nekünk még sose esett az eső. A Játékmúzeumban voltatok? A fiaim egyszerűen imádták, nekem meg a régi katedrálisba készített múzeum is nagyon bejött. Régi ruhák, hangszerek, konyha, parasztház, egyházi kiállítás...

Éva said...

A vigasztörténeted része vagyok ma este is! Nem történt semmi baj, de a lefekvés előtti lenyugvás része a "békeblogok" olvasgatása, és a képek nézegetése.Nálad különösen összhangban van a kettő.

Hajnalka Nagy said...

wow az a piros esernyős, zuhis kép nagyon-nagyon ott van!! :)

Éva said...

Itt álldogálok a küszöbödön, már sok régit újra olvastam!:-)))