Thursday, July 18, 2013

Újból

sátrat vertem a facebook-on (is), már egy ideje. Szerintem a facebook jó. Nagyon szeretem azt a funkcióját, hogy inspirál és emlékeztet, például arra, amit az interneten keresztül elvégzett fotókurzus (szeretem az internetet!) végén a mentorom írt nekem: minden nap tanuljak valami újat, mindig nézzek körül, más hogy csinálja.
 S mikor látom, más milyen szépen, bátran, kreatívan csinálja, akkor:
1. vagy kétségbeesem, hogy én ilyet nem tudok ( és nem is fogok tudni soha, és mindenki szép és okos, csak én nem stb.),
2. vagy félbehagyom az alkonyatig elhúzódó ablakpucolást, s miután megnézem a facebookon egyik kedvenc honlapom bejegyzését a Helios lencsével fotózott képek dicséretéről, felkiáltok magamban: Hiszen Helios 44M lencsém nekem is van! Majd kivágtatok - a macskák és tehenek csodálkozó tekintete előtt - a dombra naplementét fotózni, de mivel azt már lekéstem, inkább készítek néhány homályos felvételt a következő címmel: "Micinek elege lesz és világgá megy."
Ezért szeretem én a facebookot.

16 comments:

Lele said...

Várom a sorozat folytatását, ahol Mici mégis meggondolja magát ...

VRJúlia said...

Nekem nincs profilom,( csak a férjemnek,) tiltakoztam is ellene- de Érted- na igen, örömmel regisztrálnék:)
Vajon, megismernél-e ? :)
Szeretettel.

Klaudia said...

Én bejelöltelek ha nem gond... :)

márta said...

Lele, a Mici még mindig sehol, de reggelre letett egy egeret az ajtó elé. Ajándék. :)

Júlia, meg. :)

Klaudia, köszönöm.:)

Zsuzsa said...

Azt hiszem mi egy kicsit hasonlítunk, kedves Márta...
nem tudom írtam-e már?

Piroska said...

Én is bejelöltelek, remélem nem bánod :)

Szeretettel,

P.

márta said...

Szia, Piroska!

Keresztyén: aki mer, az nyer. Nem sokat nyer, de nyer.:)

Katalin said...

:))én ezer éve kereslek a fb-on, sosem találtalak, most meg egy karikacsapásra:)) jól be is jelöltelek:)))*

murok marci said...

"Micinek elege lesz és világgá megy."- ez nagyon tetszik ;)

Anonymous said...

..Márti, figyelj csak, én még mindig nagyon szeretem a képeidet, de mondhatok valamit?(és remélem nem bántlak meg vele) én még sokkal de sokkal jobban szerettem őket, mielőtt elkezdtél fotózást tanulni.és arra gondoltam mindig, hogy hej, ennek a Mártának a vérében van a fotókészítés tudománya, hiába , ezt nem lehet megtanulni....:)))csudába a technikával, meg hogy más mivel, meg hogyan.én magam mindig akkor ások magamnak kis önbizalomhiányos vermeket, mikor elkezdem csodalni a más tudományát.nadehát minek.az enyémnél nincs enyémebb :)) de ezt te is olyan jól tudod.szeretettel zsuzsi

márta said...

No, visszajelöltem mindenkit.

murok marci, egy macska mindig szolgáltat valami elmesélnivalót. érdemes tartani. :)

Zsuzsi, muszáj lesz elviselni a mindenféle tévútjaimat. :) ez csak egy kis rövid tanfolyam volt, de épp elég, hogy ráébresszen, mit nem tudok. arra viszont én is gondoltam már, hogy csak azt a tudat(ta)lan, lelkes, szívből jövő késztetést el ne hagyjam valamerre, ami bennem van. majd vigyázok rá. :)

warrior_e said...

Márta, Márta....most aztán özönlünk Rád Fb-n is :-D
E.

Éva said...

Mici remélem visszajött, és ezek a képek ennek az eseménynek az örömére is készültek.Erősíts meg benne, kérlek!

márta said...

Persze, visszajött, aztán megint elment. Jön-megy egész nap. :) Mikor éhes, mindig hazajön.

Éva said...

Megnyugtató, hogy nem egy "elveszett macsek" Mici, és visszajön, ha éhes!:-)

Hajnalka Nagy said...

hehe ez a FB, a fene a dolgát! azért léptem vissza, h megkeresselek :) én már rég fent vagyok, elején nem igazán voltam aktív, de utóbbi időben bevallom néha rabja is..:P de tudok akár 2-3 hetes szüneteket is tartani-ritkán :D muszáj legalább felmenni, körülnézni, ha nem is fotót, vagy bármit fel is rakni a falra...:D