Sunday, January 12, 2014

Ezek

a végtelenül szürke, hideg, szeles napok, ó...Így a holnapi napon innen, a main viszont már túl, kicsit álmatlanul, jól fejbekólintva egy hirtelen jött egész napos fejfájással körbehorgolt erőtlenséggel, szóval csak így, bármi érdemlegesre való teljes képtelenséggel - mi mást tehettem volna?  Elengedtem a saját erőmre épített számíthatóságot, átöleltem azt, ami van, fagyasztott pizzát ettünk ebédre, majd vettem egy icipici ágat. Vettem hozzá néhány szép színes fonalat is, majd lassacskán, apránként horgoltam három elragadó cseresznyefa-virágot. Ennyi. Csak hogy viruljon a remény a legnagyobb reménytelenségben is.


13 comments:

Éva said...

Megtalálni a megoldást, akár egy cseresznyevirág horgolásával is, mely talán önmagunk becsapása(?), de a megoldásig, vagy a meg nem oldhatóság tudomásul vételéig én például így óvom a lelkem, hogy végül a testem is ne lássa kárát.Nem éppen cseresznyevirág horgolásával, mert ilyet én nem tudok, de vannak módszereim.
És egyébként is vannak ilyen napok, van amikor egy van amikor több!
Mégis mindig nyugalom árad minden sorodból, mely rám is átragad, és jótékony hatással bír!:-)Köszönet érte.

csillag said...

de aranyos ötlet! :)

Katalin said...

amikor azt olvastam , hogy "vettem" ágat, meg fonalat, először azt hittem, pénzért vettél, de biztos ELŐVETTED,


és NAGYON NAGYON JÓL TETTED:)))))

tetszik a fotó is:))

de jó volt kicsit itt lenni nálad:)

Anonymous said...

Ennél szebb már nem is lehetne(egy bejegyzés)Köszönjük!!!

L. M. Zsuzsi said...

óóó

liv said...

De szép... :)
Remélem, jó volt a pizza. Ilyenkor az a legfinomabb.

aarkus said...

Milyen szép!

Timi said...

Gyönyörű lett!!! Igazi tavaszváró! :o)

Gyöngyi said...

:)

lucia32 said...

Hu de jooo

lucia32 said...

Hu de jooo

Eszter said...

Nekem is fájt a fejem,varrnom kellett volna. :-o

márta said...

:)