Friday, January 17, 2014

Tizenhét

napja tart az újév, tehát kis titkos elhatározásaim mentén tizenhét napja:
- minden áldott nap tornázom valamit ( minimum 20 percet - jöhet aerobic, fitness, hatalmas séta, korcsolyázás) - én ugyan nem vagyok sportos alkat, de ha szeretném, hogy kicsivel több erőm legyen a mindennapokhoz, muszáj mozgásba hoznom azon izmaimat, melyek létezéséről eddig nem is tudtam
- gyakrabban viselek szoknyát (amit az eddigi évi 4-5 alkalom után nem túl nehéz überelni)
- kicsit gondosabban bánok az arcommal - lehet hogy nem a legszebb a világon, de azért megérdemli a gondoskodást
- ez nem elhatározás, csak egyszerűen apró öröm, hogy a Scrabble táblánk folyamatosan az asztalkán van, s mikor-hogy van rá időnk, játsszuk, egymástól jelenlététől függetlenül is, - mint a sakkot -  néha napokon át egyetlen játszmát
- sokat tanulok: ma délután vizsga...
- nehéz kottát kértem és kaptam, ezért most A Moldva c. darab (Bedrich Smetana) lenne a feladat  (naponta negyed órát szánok rá,  s lenyűgöző felfedezni magamnak, ahogy a hullámverést megszólaltató bal kézre való kotta kinézetében is hullámokra emlékeztet...)

 A kisasszonyok elmondása szerint ők - mikor tornáznak, gyakorolnak, tanulnak - még csak készülnek az életre.  A különbség köztünk - azon a huszonnéhány éven kívül - csak annyi, hogy én már tudom: nincs felkészülés az életre... Mindig maga az Élet van.


16 comments:

Adin(k)a said...

Nagyon ügyes vagy, hogy az első 17 napban sikerült betartani amit eldöntöttél! Van mit tanulnom tőled. Kitartást továbbra is, hajrá!

Eszter said...

Nagyon tetszenek az elhatározások! A Moldva pedig nagy kedvencem! :)

csillag said...

Sok sikert a vizsgán :)

Monika said...

Úgy irigylem a cicát!!!!Nem szőrös tőle a kanapé???? Én azt tapasztaltam és olyan nehéz kiporszívózni....

Katalin said...

de jó, kuckós képek, számomra otthont, és nyugit jelent,

szorítok a vizsgádért

Holdgyöngy said...

Engem az utolsó két mondatod fogott meg! Kinek mire van szüksége.

Éva said...

Túl vagy a vizsgán!

Józsa Anikó said...

Hasonló szelek fújnak nálunk is, a scrable gondolathoz fűződően. Csakhogy nálunk a sakktábla jelent meg.:) Nemrég találtuk ki mi is, hogy az legyen mindig csak úgy ott szem előtt vagy kéz alatt az esetleges játszmás kedv kedvéért. :)

Anonymous said...

Veled veszeltem at az adventet, edesapam halala utan. Az olyan mondataidert, mint az utolso ketto. Nagy koszonettel tartozom neked.

Éva said...

Látom az Ulickaja könyvet is!

márta said...

Köszönöm a hozzámszólásokat! Annyira örültem mindegyiknek. Megírtam a vizsgámat is, amennyire jól csak tudtam, aztán majd meglátjuk.

Kedves Marlen, nagyon sajnálom a veszteségedet...Ölellek.

márta said...

Mamkának: Mici csak télen szokott bent időzni, ilyenkor nem hullik a szőre...

Anna said...

Olyan rég írtam már ide,a legkedvesebb blogomra, de most úgy megörültem a Moldvának. Viszonzásképpen én is zenét küldök szeretettel:
http://www.youtube.com/watch?v=4lntoEvWTf8

márta said...

Köszi!

Monika said...

Köszi,hogy válaszoltál a cicás gondomra.Mert nagyon vágyom újra cicára.:)
Képzeld,sikerült megvennem az antikváriumban az Ulickaja könyvét,a Danielt....Köszönöm,hogy ajánlottad!!!!nem ismertem.

Monika said...

Köszi,hogy válaszoltál a cicás gondomra.Mert nagyon vágyom újra cicára.:)
Képzeld,sikerült megvennem az antikváriumban az Ulickaja könyvét,a Danielt....Köszönöm,hogy ajánlottad!!!!nem ismertem.