Wednesday, January 22, 2014

Hét mondat.

Elnéztem kicsit az ablakon át a mai vacak, nyirkos, szemerkélős délutánt - ami szerfölött hasonlít mostanában az összes többihez, - szóval elnéztem és testem-lelkem mélyéig éreztem is az ólmos súlyt, amit cipeltet(ne) velem ez a táj, ez az elhagyatottság, ez a szürkeség.
Aztán meghívást kaptam egy sétára.
( A vidéki élet egyszerűségre és megelégedettségre tanít.)
Aztán csak mentünk-mentünk, bele a vacak, a nyirkos, a szemerkélés kellős közepébe.
A kellős középen már nincs helye panasznak.
Mint ahogy nincs helye se félelemnek, se hitetlenségnek, sem semmi effélének.
Egyszerűen eltűnik, kámforrá válik a harcban, amit jobbára saját magammal folytatok....


7 comments:

iri said...

Ugy van Marta!

Katalin said...

mennyire pozitív:))

egy gyerekkori vicc jutott eszembe róla: "Meddig fut a nyúl az erdőbe? a közepéig, mert onnan már kifelé fut:))))"

VRJúlia said...

Örömmel látlak :)

Csillagos said...

Igazad van!!! Én is ezt a terápiát gyakorlom, ha tehetem...

Erzsébet said...

Katalin :)
ezt jól megjegyzem.Jól fog majd néha futás közben a dolgokat relativizálni....

Márta,
de szép hosszú hajad lett!

Anonymous said...

Én kifejezetten szeretem az ilyesféle időjárást,mert akkor biztos hogy nem kell kint dolgozni és lehet bent tevékenykedni:olvasni,hímezgetni,a jó melegben.

márta said...

:)