Thursday, October 9, 2014

Rengeteg

időt töltök olyan dolgokkal, melyeknek - egyelőre - nincs látszatja.
Számon tartja-e őket vajon valaki?
Ha nem tartaná is, mi mást lehetne, mint minden reggel felkelni, s aznap, csak egy napig megtenni mindent, amit lehet. Annyit gyötrődik az ember feleslegesen. Pedig, ha tényleg elküldöm az összes lehetséges helyre például az önéletrajzomat, ha telefonálok, ha kérdezek, érdeklődöm, tanulok, írok, ha vendéget hívok, finomat főzök, sírok, nevetek, jelen vagyok - megérdemlem én is nap végén a szívbéli békét.

Kincseink megőrzésére nincs jobb mód a szétszórásánál. Tényleg. Elvesztettem valamikor néhány (sok) általam lefordított szöveget, de visszakaptam, mert annak idején nem tartottam meg magamnak. Szóval működik.

Egyébként pedig:
...gondolataim, ötleteim úgy mutatják, alkalmas lennék építőkockának a világ építésében. (Váli D.)

( Közben odaát szívbéli tájékoztatást írtam egyetlen, drága erdélyi barátaimnak.)


8 comments:

Szera said...

"Számon tartja-e őket vajon valaki?"
Igen!VALAKI számon tartja!Ez BIZTOS. <3

Piroska said...

Mindenki megérdemli, de Te különösen, a "szívbéli békét"!
Lehet túlontúl akarod az önélezrajzod elfogadását valahol...
Hagyd egy kicsit " magára" ... Lehet ez kell a cél eléréséhez!
Mindenképp veled vagyunk, és szurkolunk neked... Azt szerte a világban nagyon sokan... Legalább annyian, ahány személynek " szerte a világba" szétküldted 3 évvel ezelőtt a költözködéskor megtalált képeslapjaidat :)

Baráti ölelés tőlem :)
Piroska

VRJúlia said...

Ügyes:)

Katalin said...

milyen helyekre küldöd az önéletrajzodat?, milyennek képzeled el a munkahelyed, a munkatársaid, a munkád?, hol lenne munkahelyed, hogyan jutnál oda? mit csinálnál munkaidőben?, hol ebédelnél?, mit vinnél magaddal amikor munkába mész?mit vennél fel (ruháid közül)a munkahelyedre? ...

Katalin said...

félre ne értsd, csak próbállak elképzelni, mint munkahelyes fiatalasszonyt (nekem nem nagyon megy, asszem félek, hogy nem lesz időd ránk, blogosokra :))

márta said...

mindenféle helyekre. szépnek, jónak, érdekesnek. 30 - 45 km távolságra, autóval. dolgoznék. ezen nem gondolkoztam. magamat, a tudásomat, igyekezetemet, a nagy fekete noteszemet, amibe mindenfélét lejegyzek, amiket a napi sok óra tanulások alatt a megpályázott helyeken érdekesnek, használhatónak tartok. ezen sem gondolkoztam, van egy-két jobb darab...:)

annyi időt most sem töltök a bloggal, hogy ettől félni kellene (a blogtól függetlenül fotózok és írok, csak van, ami idekerül, ez a sorrend fontos: nem azért írok, mert van blog, hanem írok, és ezért van blog...) - az lehet, hogy energia nem lesz rá, vagy inkább elmegyek magamnak olvasni egy csendes helyre helyette.

:)

Katalin said...

MÁRTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Most voltam lenn a postaládámba találtam (tegnap megérkezhetett!!) MEGÉRKEZETT!!!!!!
KÖSZÖNÖM SZÉPEN
KÖSZÖNÖM
köszönöm szépen
ÉS MÉG AJÁNDÉK IS, JAJ MÁR

ANNYIRA ANNYIRA ÖRÜLÖK!!!!!!!!

♥♥♥

márta said...

:))