Wednesday, October 29, 2014

Egyetlen barátaim.

Elkészültek a karácsonyi képeslapok, s meggyőződésem, hogy nem túl hamar. Nem csillogóak, nem villogóak, nem feltűnőek. Lehetnének szebbek is. Az erdők-mezők csendjében születtek, egy-egy séta alkalmából, vagy a konyhaablakon besugárzó világosság utolsó sugaraiban.
A lapok hátuljára apró kis szövegeket írtam, angolul, - elfér mellette bőven a saját üzenet is - mindenféle adventi várakozó szövegeket, az elmúlt évek alatt általam már megírt gondolatokból inspirálódva. Számomra advent egy út, amelyen hazafelé tartok, - még nem érkeztem meg, de tudom, hogy megérkezek és várni fognak rám.A karácsony pedig egy ajándék, még nem bontottam ki, de tudom, hogy az enyém és nagyon szép lesz.
Örömmel veszem, ha - mindenféle elvárástól menten - kicsit körülnéztek a cipősdobozomban. Köszönöm!


8 comments:

Piroska said...

Jújj de jó! Én már kérek is belőle:)

Köszönöm!

aarkus said...

Nagyon szépek Márta!

ivetabt said...

Igazán szépek ♥

csillag said...

Dejó, hogy már készen vannak!
Gyönyörűek:) S biztos a rajtuk levő idézetek is :)

Éva said...

Erre vártam...

L. M. Zsuzsi said...

Bizonyhogynagyonszépek!!

Flier Judit said...

Gyönyörűek!

márta said...

köszönöm!