Wednesday, November 26, 2014

Szabadnap.


A próbaidőt, úgy tűnik, túléltem. Mert néha, bevallom férfiasan, csakis ennyire voltam képes. Aztán egyszer csak, csigalassúsággal de, eltelik az az egy hónap, és a sok, hibákat soroló lista után kapok végre olyan üzenetet is, hogy: es wird immer besser... És kapok saját asztalt, jelszót, polcot, meghívót a karácsonyi vacsorára, szekrénykét, ráragasztják a helyesen ("h" nélkül) írt nevemet, feljegyzik az én születésnapomat is,  ajándékba a novemberi fizetésemhez adnak nekem is benzinutalványt. De leginkább azt a - nekem már nagyon hiányzó - magabiztosságot kapom, hogy találjam magam szembe bármilyen feladattal, minden nap mással: meg fogom tudni csinálni. Miért ne, tegnap is sikerült, tegnapelőtt is, sőt, azelőtt is...
S ha szabadnapom van, mihez is fogjak először? Főzés, mosás, takarítás, e három...
Mindjárt, mindjárt.
Majd ha befejeztem a hópelyhek horgolását, először a miénket a csillárra akasztandó, aztán néhányat a kis boltba is, bárkinek, aki szereti.


12 comments:

iri said...

Gratulalok Marta , meg akkor is ha nehezen kepzellek el a szmok birodalmaban, talan inkabb egy folyoirat szerkesztosegeben,dehat, ez van, csak eppen szakits idot rank is a mosas....meg egyebek kozott.Sok sikert tovabbra is,biztosan helyt allsz!Nagyon szepek a hopelyheid!

Piroska said...

De jó, de jó, de jó.... Veled együtt örülök a te sikerednek!

Gratulálok, hogy sikeres lett a próbaidő végeredménye!

További sok sikert a munkádhoz :)

P.

P.S. Gyönyörűek a hópelyhek!!!
Nagyon ügyes vagy :)

Éva said...

Tudtam! :-) Gratulálok.

Eszter said...

Én is gratulálok, szerintem itt mindenki nagyon szurkolt az utóbbi időben.. :) Csak így tovább és áldott készülődést!

Katalin said...

:)))) és nagy ölelés :)))

N. said...

Szuper!!!

ivetabt said...

♥♥♥

vacakka said...

Örülök a sikerednek!:)

Lele said...

Ügyesen csináltad! Gratulálok! A hópelyhek csodás légiesek. Üdv

lucia32 said...

(Ehhhh
Ez a telefon... most megprobalom ujra)

Biztam benned.... fel sem merult bennem az hogy nem fog sikerulni!
Klassz lany vagy :-D
Klasszak a hopihek is mind :-D
De a legklasszabb hogy itt az advent. Talan naptar is irodik..... varom nagyon

Gyöngyi said...

Nsgyon csodálom benned Márti azt, hogy sokoldalu vagy :) horgolsz szépeket, akkor a sokféle munka, család és még kitudja mennyi minden amit nem tudok :) Ami pedig a kisasszonyokat illeti, tudod, nekem fiaim vannak, és még most is, habár 24 és 19 mégis gyakran "beszélgetünk" komolyan. Nekem az a jó hogy vannak, nekik pedig az hogy vagyunk, egymásnak.

Tündérlátta said...

Istennek legyen hála!