Monday, August 12, 2024

Jó reggelt!

Köszönöm minden játékos kedvű olvasómnak az időt, az ötleteket, a visszajelzést. Köszönöm a rendszeres műhelylátogatást - mert számomra a blog elsősorban egy nyitott műhely -, és szívből örülök, ha a jegyzeteim rajtam kívűl mást is segítenek élni. A kérdéseket, témákat felírtam, alkalomadtán válaszolni fogok rájuk, felhasználom őket az írásokhoz. Nem úgy, mint ahogy azt az egyik kedvenc írómmal, Ferdinand von Schirach-al készült interjúban olvastam: minden második kérdésre azt válaszolta, erről nem szeretne beszélni.

(A sorsolást cseniko nyerte, kérlek, vedd fel velem a kapcsolatot az oldalsávban levő e-mail-címen. Köszönöm!)


6 comments:

Betty said...

Nagyon vártam ezt a sorsolást. :)) Sajnálom, hogy nem én nyertem. :( De gratulálok a győztesnek. Biztosan nagy öröm lesz kibonatani ezt a dobozt, benne az ajándékoddal. :)) Betty

Anonymous said...

Betty _megint _mindent _leírt _helyettem... :))))
Én is gratulálok a nyertesnek! :)
Üdvözlet a Dunakanyarból, K.

Anikó said...

Szeretettel gratulálok a nyertesnek! 😊
Köszönöm Márta a lehetőséget, hogy játszhattunk! Mindenkinek további szép nyarat, jó olvasást kívánok!
Anikó Budapestről

Anonymous said...

Kedvesek! köszönöm a gratulációt.Szívesen megosztanám veletek ...èn is nagyon örültem,már magának a hírnek is,hogy nyertem.Köszönöm!

Betty said...

❤️

Anikó said...

🥰