Monday, October 6, 2008

Ezt a kis


illatos gyertyát centekért kaptam meg...azt hiszem, még a múlt karácsonyról megmaradt árukból való, én meg odavagyok az ilyen angyalkás akármikért.
Amúgy meg, hétvégén hazautazunk három hétre. Ebből egy hetet Magyaroszágon, két hetet Erdélyben töltünk, ez utóbbi helyen főleg valami hegymászást, meg esküvőn való részvételt fogunk véghezvinni...Meg úgy egyáltalán feltöltődni vágyunk, hiszen egy fél éve, mióta itt vagyunk, nem nagyon volt alkalmunk erre... ez persze nem teljesen igaz így ebben a formában, mert nagyon sok szép helyen jártunk, de mégis illetve hát mégsem. De addig még van öt egész nap. Remélem, sokatokkal...sokotokkal...sok emberrel azok közül, akik ezt olvassák :) fogok találkozni.

9 comments:

Both Erika said...

de jó! mármint az, hogy jösztök haza... azaz mentek HAZA is :)

márta said...

Na de azért itthon is jó...:))

Lea Mónika said...

meg velem is, ha nincs szerencsed...:P:D

csillag said...

Lea és Márta, ti nem is ismeritek egymást személyesen? akkor itt az ideje...:)

márta said...

De, mi ismerjük egymást...szerintem.:)

Anonymous said...

Én is, én is! Akarom mondani ide is, azaz mi is, haza is, hegymászni...:)(:

Tücike said...

:( velem nem fogsz talalkozni... de majd a tesommal :)

Betti said...

Márta, jó lenne ha hozzánk is eljönnétek :).

encóka said...

jaj de jó!