Tuesday, October 7, 2008

Ilyen se

fordult még elő velem, hogy reggel elfelejtsek megfésülködni. Olyan volt már, hogy például költözködés után napokig nem leltük a fésüt, de az nem elfelejtős kategória. Meg olyan is, hogy itthon voltunk egész nap, és csak délben jutott eszembe, hogy borzas vagyok. (Tuuudom, hogy a rendes nőszemély első dolga reggel a toalettje...)
Szóval így indultam ki a buszmegállóba...mondtam is útközben a lányoknak, hogy: Jaj, hát most akkor hogy nézek ki?!
Erre Sára azt felelte, hogy: Pont úgy, mint amikor megfésülködsz.
Első pillanatban megnyugodtam, de aztán végiggondolva visszafele a dolgokat!...(Fodrászok jeletkezését a szerkesztőségbe várjuk.)

4 comments:

Laszlo said...

:D

Nekem egy barátnőm, aki sokszor borzos, azt mondta utoljára, hogy ő úgy szép :P

Bodza said...

:o))

Anonymous said...

na,ez jo:)))

Rena said...

Hát ezen jót nevettem. Egyébként én azóta nem kédezek olyat, hogy hogy áll a hajam mióta az egyik barátnőm azt mondta, hogy nekem jól áll ha borzos vagyok. Azóta már van hajvasalóm.