Tuesday, November 17, 2009

Teszem-veszem

az otthonról kapott almákat. Jó sokáig elállnak a hidegben. Néha eszünk egyet-egyet, néha pedig felcikkezem és beteszem a serpenyőbe. Nagyon finomak a csirkehússal együtt megsütött almaszeletek, igazán.
Végre letakarítottam az erkélyt, kiöntöttem a virágföldet és kimostam a ládákat. Esőben. A feladat "nagyszerűsége nyomasztva hatott le kebelemre" (Kossuth) már hosszú hetek óta. Oktalanság a halogatás, s mégis képes vagyok egész nap halogatni, s mikor megunom, előlről kezdeni. Futni ma sem voltam. Ó. Ne várjatok ma tőlem mesebeli bejegyzést.






6 comments:

Klári B. said...

ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ de jó képek :) tetszik a két kis lábujjhegyen álló lábacska, nagyon. :)

iri said...

Semmi baj ,mert a kepek nagyon "beszedesek"

Betti said...

Az otthoni alma melyik otthont jelenti? Mi kaptunk a Marika nénje kertjéből almát amikor most Hunyadon voltunk, az nagyon finom volt, míg tartott nem is ettek gyerekek piaci almát.

Mike Adina said...

mesebeli képek!

márta said...

Klári, nekem is az a kedvencem. Ahogy ácsingózik, mert nem éri jól fel a konyhapultot. :)
Betti, igen, ez az az alma. :)
Iri, Adina, köszönöm. :)

zsizsa said...

Csatlakozom hozzátok, szerintem is a lábujjhegyes a legédesebb! :-)

De a többi is nagyon jó, olyan jó kis hangulatuk van!