Monday, May 17, 2010

Az elmúlt

egy-két hét kicsit esősre és hidegre sikeredett, de nem baj, mert így is sikerült komplett bevetnem a zsebkendőnyi kertet, sőt többet mondok, a dughagyma már bújik is. A játszótéri kisfiúktól vásárolt aranyesővesszőn pedig új leveleket vettem észre, így most már merek reménykedni, hogy szeretni fogja itt nálunk. Borostyánt is szedtem az erdőben, mert azt is szeretnék felfuttatni ide-oda.
Igen, én is meg vagyok hatódva és elnézően mosolygok a saját magam bizakodását látván.
Ma reggel nagyot rohantunk az iskolabusz után, mert túl sokáig simogattuk a szomszéd utcában a fekete cicát. Anna Pamacsnak hívná a cicáját, ha lenne olyanja, én pedig inkább úgy, hogy Karamella.




8 comments:

Kóczi Csilla said...

A fekete cicust mi sem bírtuk volna kihagyni. :o)

További jó kertészkedést és sok örömet hozzá!

Monika said...

A három tündérlányka.....:)
Gyönyörűek a fotóid!
Milyen kapu ez? Csak nem a kerteteké?Nagyon tetszik!

encóka said...

nagyon szép nevek! lennének...
a mi kutyánkat - ha lesz olyan- Péter Caspiannak fogja keresztelni. A macskát Krisztián Fekete Szakállnak...
sőt odáig fajultak a tervezgetések, hogy kellene egy kecske is, mert ki lesz hiányában Miraz, a bitorló?

Monika said...

A tulipános képed...maga a csoda!

izidor said...

Ha nő lennék, olyan lennék, mint Te...ilyen Anya...
Szeretettel,
izi

Tücike said...

szerintem a Marcipán is nagyon jó macskanév. (a karamellárol jutott eszembe)

Lea Mónika said...

jó lehet ott kinn reggelizni ebédelni uzsonnázni...:)

márta said...

Mammka, ez a faragott kerítésféle a kerti házhoz tartozik. Nekem is nagyon tetszik. :)

Köszönöm a szép szavakat, mindegyikőtöknek.