Monday, May 24, 2010

A kertben

töltöttük a délutánt. Az időjárás pont olyan volt, mint egy szeszélyes nőszemély. Szóval olyasmi, mint én. Hol esett, hol fújt, hol sütött a nap. Szerettük.
Még jó, hogy a nem tökéletes emberek is ugyanígy szerethetők.
És boldog voltam, mert nem csak szép, de hasznos dolgokat is tudtam már begyűjteni. Citromfűvet, bazsalikomot, lestyánt és palástfűvet. Ez utóbbit megszárítom és teát főzök belőle.
Közben tudom, ez a darabka föld nem is az enyém és csak egy ideig rendezgethetem, de sok-sok virághagymát és magot ültettem mindenfelé, hogy ősszel is szép legyen a kert és majd egyszer a következő gazda is élvezze őket.
A kerítés melletti birsalmafa telistele van virágokkal. Olyan szép, mint egy menyasszony.





7 comments:

natikrisz said...

Ősszel miért nem lesz már a tietek?

márta said...

De igen, csak hát ez mégis csak egy bérelt kert, szóval egyszer a másé lesz, én pedig néha szeretném, hogy örökre az enyém legyen. :)

rojalka said...

Nagyon szépen művelt kerted van.:)

iri said...

minden nagyon szep ujbol itt!

Monika said...

én is élvezem a kertemet!:)
A citromfűvet hogyan teszed el télire?:)

Klári B. said...

mi a citromfuvet is megszaritjuk, en nagyon szeretem teaban... eppen az este ittam menta, citromfu, palastfu teat. :)

Borzási A. Kriszta said...

még írjál, fényképezz sokat!:)