Monday, February 4, 2013

Gyönyörű,

viharos, vad támadással fogadott ma reggel a Tél.
S lapátolhatom én hajnaltól estig a havat: látszata legfeljebb csak annyi ha lesz, hogy ki tudunk menni a kapuig meg vissza.
Viszont! Különlegesen szép hétfő van, s lapátolás közben arra gondolok, akire csak akarok.
Még soha nem éreztem ennyire, mint ma reggel, milyen valóságos együtt lenni örömben vagy bánatban vagy csak úgy azokkal, akiktől messze vagyok, s akiket szeretek.
A magánynak nem nagyon van helye, mikor képes vagyok nem saját magamat látni a világom legeslegközepének.


7 comments:

kovtama said...

Gyönyörű helyen laktok és a Cica! Pihe puha lehet a szőre. :)

iri said...

Jo dolga van a cicadnak, de nekunk is ezekkel a pihenteto, beket araszto kepekkel!

Éva said...

Mindig megtalálod egy-két mondattal a lényeget, és leteszed ide elénk.
Mici pedig tényleg puha lehet, és aranyos a pofija.

Éva said...

Azt meg sem említettem, hogy a kitartó hólapátolás nem lehetett semmi.
Van egy haiku az utcaseprő munkájának felesleges voltáról.
A hólapátolóé sem más.

"Az utcaseprő
tudja egyedül mi a
hiábavaló."

(Horváth Ödön)

Lele said...

Úgy örvendenék én is ha lapátolni tudnék ... A délután nyakig áztam a váratlanul jött zivatarban ...
Na meg a cica ...

Gyakran gondolok rád, de annál ritkábban írok. Ilyen felemás életet élni

VRJúlia said...

És vajon, meddig száll a gondolat?
Néha vannak, máskor elvesznek távolságok...
:)

márta said...

:)