Friday, September 6, 2013

Mi nők.


 Mi nők a következők miatt szoktuk szégyellni magunkat: a szarkalábaink, a szeplőink, hogy göndör a hajunk, hogy nem göndör a hajunk, hogy kövérek vagyunk, hogy soványak vagyunk, hogy csak háziasszony, az ősz hajszálaink miatt, a nemkívánatos szőr miatt, hogy van diplománk, hogy nincs karrierünk, hogy van akcentusunk, hogy butaságokat beszélünk (mert összekeverünk két hasonló szót mondjuk), de csak jóval később döbbenünk rá. Mi nők egyszerre írunk önéletrajzot és ragasztunk albumba képeket a csodálatos évekről, mikor majd' belegebedtünk  a mindennapokba s egyáltalán nem volt időnk fényképezésre, meg semmire se. Mi nők igényesek vagyunk, mindig akarunk valamit, majd sírva fakadunk pont akkor, mikor semmi értelme. Másnap reggel bedagadt szemekkel ébredünk. Mi nők ráérünk mindenre, aminek semmi látszata. Fárasztóak vagyunk. Mi nők nem adjuk fel. Igenis megyünk futni ma is, közben belehalunk és maximumon hallgatjuk a rockzenét, majd hazaérve gyorsan ebédet főzünk hét személyre. Majd elmegyünk szedret szedni a gyerekekkel az erdőbe, és főzünk egy kis üveg lekvárt karácsonyra. Az edényt nem mossuk el azonnal, majd hosszasan súroljuk lefelé az odaszáradt maradékot. Tudjuk, melyik gyerekünknek van szüksége rengeteg minőségi időre. Mi nők sokat kínlódunk feleslegesen, jódolgunk van, éjjelenként sokat gondolkodunk, viszonylag rengeteget olvasunk, nehezen tanulunk, hamar felejtünk, gyönyörűek vagyunk és elég jó a humorunk.
Mi nők. Csak ennyit akartam mondani.

20 comments:

N. said...

Milyen igaz, egytől egyig.

VRJúlia said...

Kedves Márta- én ide rendesen önbizalom-növelő gyakorlatra jövök. Köszönöm:) !

zafiram said...

Jaj, nagyon tetszik. Meg is osztanám, ha lehetne:)))

Gál Edith said...

Teljes mértékben egyetértek! Szivemből szóltál...:)
Köszönöm!!!

Anonymous said...

Egyszerűen csak jó olvasni Téged! köszönöm, üdv. Márta Budapestről

ildikó said...

:)

Katalin said...

jó volt, és örülök, hogy ismered a Chapman-féle szeretetnyelvet:))

Adibaba said...

Hát ez nagyon jó írás (már megint) :-)

Éva said...

Te éled és adod a minőségi időt!

iri said...

Ez eppen eleg, merthat ezt nevezik tehetsegnek, hogy ilyen egyszeru, mindennapi szavakkal kifejezted az elet oly mely dolgait.Gyongyszemeket irsz!Mikor foglalod egybe(ezt csak ugy kerdeztem)
Kozben gyonyorkodom ebben a harom tevekeny kislanyban!

Anonymous said...

Ezt nagyon-nagyon viccesen fogalmaztad,jót derültem minden során,köszönjük neked,mi NŐK!!!

Gyöngyi said...

Nagy igazság amit írtál :))
Magamra ismertem én is jó pár dolgot :))

kastanie said...

Igen, ahányszor idejövök, megállapítom, hogy hasonlóan érzek és élek.

Adin(k)a said...

Nagyon jóóó! :)) Köszi!

Anonymous said...

Jaj, Márta! Erről "hogy butaságokat beszélünk (mert összekeverünk két hasonló szót mondjuk), de csak jóval később döbbenünk rá" van egy vallomásom :D Amikor kérdezted egyik virágom nevét, nagy meggyőződéssel alítottam, hogy Magnólia (pedig elég kétkedően néztél). Hát, nem az... hanem Gardénia :))

'Zsike

Piroska said...

Köszönöm, Márta....csodálatos, hogy mennyire magamra ismertem a soraidban, gondolataidban...Lehet, hogy hasonlitunk?...

Ismered Gary Chapman könyveit te is...az 5 szeretetnyelv...

Köszönet és hála soraidért...

Szerettel,
P.

márta said...

Ennyi komment a világon nincs, amennyit most kaptam! Köszönöm!

(Zsike: én elhittem azért, hogy az magnólia :))))

Klári B. said...

Köszi, ez pont nekem íródott. Mennyire igaz...

liv said...

:) sóhaj sóhaj

Ciripbogár said...

igen, igen..ahogy mondod