Monday, September 2, 2013

A természet

szépsége mindig, de mindig megvigasztal. Akkor is, ha nem bánkódom én semmi miatt, csak éppen nem látom, már megint nem látom, ki vagyok és mi legyen. Gondolkodom, elégedetlenkedem, tervezek, papírgalacsint gyártok, aztán kezdem előlről. Majd belefáradok, és kimegyek a hátsó kertajtón át a dombra, megbékéléseim állandó színhelyére.
A dombon fúj a szél, fázom, megy le a Nap és egyedül vagyok. Egyetlen elnyílt pittypangot hozok be a konyhába magammal, legyen mégis valami virágféle idebent. Idén nem voltam annyira gondos, mint más években, a kertemmel - nincs is annyi szép virágom. A kertnek lelke van ugyanis, és meglehetősen bántódékony.
Láttatok már közelről elnyílt pittypangot? Tökéletes.


7 comments:

iri said...

Meg fogom figyelni!

aarkus said...

A fotód is tökéletes.

Réka said...

Ó, Márta! Én annyira szeretem az őszinteséged és nyíltságod és ezt olyan ritkán írom itt le Neked! Köszönöm nagyon! Réka

kastanie said...

Szia Márta! Mostanában vittem haza száraz növényeket a közeli dombról, gyönyörű rajzolatuk van.
Virágkötő tanfolyamot nem indítanak a környéketeken? El tudnám képzelni, hogy élveznéd.

Éva said...

Én is voltam és vagyok így. Csak úgy valamit hazahozok az üvegembe, akár valami zörgő szárazat vagy falevelet, vagy valami kis virágot az utcáról, a fűből.Aztán jól elvagyok velük.

márta said...

:)

Virágkötő tanfolyam az nincs. Már utánanéztem. :)

kastanie said...

:)