Tuesday, September 17, 2013

Az erdő, ahol

futni szoktam, az egy mesebeli erdő és Narniában található. Tényleg. Múlt vasárnap magamra húztam az itthon található legszakadtabb nadrágot, pulóvert, vállamra kaptam a fényképezőgépet és az állványt, majd anyósommal ketten, mi nők, nekivágtunk a rengetegnek. Akikkel találkoztunk, mindenki kedves volt, csak nem tudták, mi fán terem Narnia. Megálltak, nézték, mit csinálok, majd megkérdezték: de hát mi a csudát látok, mi olyan érdekes ott a földön?


Én pedig tökéletes német kiejtésemmel mind csak mondtam-mondtam a magamét: hát nézzék csak, mennyire szép ez a moha! mennyire szép ez a gomba! mennyire szép ez a táj!


13 comments:

zazálea said...

mennyire!

aarkus said...

A legfelső képen az a gombakatona arcvonal! :-)

Monika said...

Ez az erdő!!!!!!Hűűűűű!
A gombák teljesen mesebeliek!!!!!!Narnia-úgy szeretem!

Ciripbogár said...

és mennyire csodásak a fotók róla.. milyen érdekes, hogy minden kisgyerek először ezt a bolondgombát ismeri meg a rajzokról, csak azt nem tesszük hozzá, hogy bármennyire szép, nem ehető. De csodás.

Éva said...

Mesekönyvekben ilyen gombák alatt vagy gombákban laktak a manók, a bogarak és mindenféle állatok. Van nekik kockás dunyhahuzatuk és pöttyös bögréjük, és a mama a főkötőben, csipkés,fodros kötényben szolgálja ki a csemetéket.

Gyöngyi said...

Nagyon tetszik! Gyönyörű helyen laktok!

Noryta said...

És találkoztatok beszélő hódokkal is? :)

Anonymous said...

Szépek a képeid!Jó neked, hogy közel laksz az erdőhöz!Narnia a kedvenc filmem.Szeretem a fákat,bokrokat, virágokat, gombákat és mindent, ami az erdőben él.Sajnos ezek az értékek sok embernek nem számítanak.

Piroska said...

Márta! Hihetetlenül szépek, mesébe illőek, ezek a gombák...

És te is jól nézel ki!

Szép hétvégét nektek!

Szeretettel,
P.

Éva said...

Ajándékba hoztam Neked és anyósodnak!

http://www.youtube.com/watch?v=2xN4nh4AJ5Q

0:48-nál különösen van valami, amit nektek szánok!:-)

márta said...

:)

Köszi mindenkinek!

Zzev said...

Gyönyörűek azok a gombák. Kár hogy baromi mérgezők.:(

franciakulcs said...

Tenyleg mesebeli!