Tuesday, May 19, 2015

#azéletszép

ez most egy ilyen nap.
mikor hazakeveredve valahogy a munkából, szótlanul dőlök végig a kanapén.
odakint hideg van, eső áztatja a teregetett ruhát, idebent magamra húzom kedvenc, elnyűtt pulóverem.
amit látok, hallok és érzek, nem feltétlenül mindig szép és jó.
igazából néha egyszerűen csak összetöri a szívem.
de tudod mit?
ez akkor is az én életem. egyetlen és megismételhetetlen.
s ha nem tetszik valami, kitalálom, mit lehetne tenni, hogy elviselhető legyen mégis.
mit is, mit is...
a túlórákért kapott kis összegből kifizethetném egy afrikai gyerek négy havi tandíját, például. megírhatnék néhány képeslapot, például. főzhetnék magamnak egy nagy csésze teát, mert én is fáradt vagyok, és én is egyedül érzem magam. aztán elmosogathatnék. palacsintát süthetnék a gyerekeknek.
vagy szedhetnék egy csokor virágot - épp nyílik az orgona az udvaron -
 s mondhatnám, írhatnám, ezerszer-milliószor is, ha kell, hogy
a  z    é  l  e  t    s  z  é  p.    n  a  g  y  o  n    s  z  é  p.    m  é  g     a  k  k  o  r    i  s   ,  a  m  i  k  o  r     e  g  y  é  b  k  é  n  t     n  e  m  .

12 comments:

Emi said...

ó, a szívemből szóltál, megint! Olyan nagyon jó, hogy írsz!

ivetabt said...

Nagyon vártam ezt a bejegyzést. Valahogy hasonlóan éreztem magam én is tegnap. Köszönöm ♥

erika.vari@gmail.com said...

<3

csillag said...

én is köszönöm...

Katalin said...

a nagylány körömlakkja a csokorral harmonizál, látom, mindig:)))

Katalin said...
This comment has been removed by the author.
Katalin said...

nézd mire bukkantam:

http://www.lackfi-janos.hu/prodan-marta-temaja/

Katalin said...
This comment has been removed by the author.
Katalin said...
This comment has been removed by the author.
iri said...

Ki az aki alkalomadtan nem ugyanigy erzi magat!S amint latsziknem is eppen a korral jar!

márta said...

:)

Igen Katalin, azt nekem írták.

Katalin said...

de jó, ♥
nagyon jó:))

(olyan a hangulata, mint Pilinszky Francia fogoly-ának

megyek rákeresek az eredeti helyedre :)))
szeretem az ilyesmit, és nem csodálom, hogy annyian olvassák, értékes gondolataidat

de jó :)))