Sunday, May 24, 2015

#azéletszép

Kissé elgyötört gondolatokkal, szívvel s arccal értem oda ma a pünkösdi istentiszteletre, s kissé későn is, mint általában, de.
Hova mehettem volna máshova?
S ki másnak lett volna nagyobb szüksége az Igére, a ki tudja hányadik ünnepi prédikációra a Szent Lélekről, amit valaha hallottam s elfelejtettem?
Úgy megyek, ahogy vagyok, azért, hogy újból halljam, amit amúgy tudok, élek és hiszek:
Ő a hang a szívem mélyén, mely vezet, vigasztal és bátorít.
Ő a remény, mit nem vehet el senki.
Néha elhiszem:
az úton én is végig fogok tudni menni,s mire megérkezek, el is készülök.
A küszöbön átlépve majd, kivülről jelentéktelenül, belül viszont
ragyogni fogok, tudom.
Valahogy úgy, mint ily esős, borús délutánon a boglárkák
- mint megannyi kicsi bátor lámpás -
odakint a végtelen mezőkön.


7 comments:

Anonymous said...

Kedves Márta, Köszönöm ezt az írást is! Mindig sok erőt adsz, ha olvaslak! Áldást kérek Rád ! Világíts csak Nekünk! Üdv. Márta Budapestről

kastanie said...

Szeretem, hogy a megfogalmazásaid pontosan az én nyelvemen szólnak!

Épp ezt kerestem ma.
egy másik Márta

Katalin said...

ez de gyönyörű!!!

L. M. Zsuzsi said...

köszönöm!

Katalin said...

:)
kicsi bátor lámpás

annyi bátorságot, hitet, erőt közvetít a blogod, és olyan csupaszív ember vagy, jövünk az írásaidra-gondolataidra, mint madarak az itatóhoz:)

sokat gondolok a szavaidra, meg amit közvetít, és minduntalan az jut eszembe, mennyire egyoldalú ez a bőkezű ajándék, csak adsz, mindig adsz, és nem tudom eléggé meghálálni,
már a madaras bejegyzésed óta gondolkozom, hogy szeretnék neked viszont-ajándékozni ♥, fogadj el tőlem egy szépséges mesekönyvet, gyönyörű rajzokkal, komoly mégis mesés kicsi könyvet, (talán még a lányaidnak is tetszeni fog)maga a szerző is nagyon kedves nekem (meg a férje is)

márta said...

elfogadom, postán érkezik? köszönöm szépen. most éppen nem vagyok otthon, de hamarosan igen, és vagy átveszi egy jószomszéd, vagy megőrzik a postán. így alig várom, hogy hazaérjek. :)

de sokkal jobban köszönöm a visszajelzést, a jó szót, a megmaradt néhány kitartó kommentelőt, s a megmaradt néhány jó blogot (ha már annyian abbahagyták...)amit én is olvasok s amiből én is erőt merítek.

Katalin said...

:)))jaj de jó,
remélem hamarosan - és épségben - odaér (jövő hétre kb)

Szabó T. Anna