Saturday, May 2, 2015

Ez a hely,

ez a falu, benne a ház, a kert, közepén a töredezett madáritatóval s a kopott kerámiatörpével - lehetne sokkal szebb, rendezettebb: de ez az otthonom, és szeretem.
Bár, meglehet, nincs is benne, tényleg, semmi érdekes.
Nincsenek mozik, üzletek, cukrászdák és múzeumok. Nincsenek parkok, korcsolyapályák, gördeszkapályák. Hogy-hogynem, az összes barát éppen valahol máshol lakik. Az élet itt vidéken, mondhatni  - főleg ha elmúltál tizenkettő, s nem vagy még egészen tizenhat - eléggé unalmas.

Ez a család, s benne én: ez az a kaland, amire föltettem az egész életem.
Egyenként mindannyian nyugodt, békés, viszonylag normális emberek - így együtt néha mégis káosz, s cirkuszba illő mutatvány.  Esetenként még az is hatalmas erőfeszítést igénylő, megoldhatatlan feladat, hogy egy időben, egy helyen legyen időnk s kedvünk leülni az asztal köré, játszani egy jót az új társasjátékkal.

Ez a blog pedig...
reményt hordozó mondatok műhelye, személyes menedéke alkalmanként összekuszált gondolatoknak, százféleképpen való megfogalmazása ugyanazon egyszerű mondanivalónak, mely helyett mást kitalálni sehogysem tudok, sehogysem akarok, s amit életem fő üzenetének szánok, legyen szó bármiről, bárkiről:

Köszönöm szépen.
Nagyon szeretlek.

9 comments:

Katalin said...

:)))

(annyira örülök , hogy ismerlek)

Piroska said...

Áldottak a te, kincset érő, szavaid!
Köszönöm!

ivetabt said...

Kedves Márta! Milyen két egyszerű mondat, mégis a legtöbben nem képesek kimondani őket, de ami még fontosabb, így érezni, ha a saját életükről van szó. Ahogy te, úgy én is szerencsésnek mondom magam, mert így érzek és ki is mondom ezt minden nap.

Timi said...

Gyönyörű helyen laktok!!!
Lehet, hogy a gyerekek most még nem értékelik annyira ezt a csendet és nyugalmat, de később majd ők is fogják! :o)

Gál Edith said...

Nekem is kiváltság, ajándék, hogy VAGY! :)
KÖSZÖNÖM!
Áldott vasárnapot és sikeres, áldott hetet!

erika.vari@gmail.com said...

Ajándék valóban, hogy olvashatom a szavaid, láthatom a képeidet! Így hiszem én is az életet. Elsimít, megnyugtat, rávilágít, és összeköt a többi olvasóddal, valószínűleg mindannyian hasonlítunk valamiben.

Veress Róbert said...

:)

iri said...

Nagyon szép helyen laktok!Egyeltalán nem tünik unalmasnak mert ti teszitek erdekessé.Irásaid remekmüvek!Nem túlzok!

Barbara said...

Amiota rendszeres olvasod vagyok, gyakrabban teazok :)