Wednesday, January 17, 2018

A saját,


szokásos reggeli sietésemből, már kabátban-sálban és táskával a vállamon fordultam vissza, hogy készítsek még gyorsan egy uborkás-sajtos szendvicset, odatettem a hátizsákjára, hogy biztosan észrevegye, majd, mivel őt magát sehol sem találtam, elköszönés nélkül voltam kénytelen elindulni, hogy aztán a ház előtt lássam, nem tűnt el, ott van, ő is épp a saját, szokásos reggeli sietéséből lépett ki, hogy eltakarítsa a havat az autómról ahelyett, hogy mondjuk szendvicset készítene magának - mindezt annak a hétköznapi, csendes, a másik javát a magáénál fontosabbnak tartó szeretetnek a nevében, amiről ritkán szólnak a rádióban a dalok, nem nagyon írnak az újságokon a címlapok, ami csak úgy van, mint útszélen az apró virágok, s olyannyira feltűnés nélküli, hogy én is csak így estére vettem észre,  mennyire szép.

11 comments:

Bea said...

💖

L. M. Zsuzsi said...

édi!

Timi said...

Oh, ez annyira, de annyira kedves! ♥♥♥

Piroska said...

De szép :)

csillag said...

S mivel ritkán szólnak a rádióban erről a dalok és nem nagyon írnak az újságokban erről a címlapok - épp ezért van szükségünk ilyen kis történetekre :)

Katalin said...

IMÁDOM!!!
ezt a mondatodat (egyetlen mondatos bravúros, szépség)
és a történetedet (annyira nagyon nagyon szép)
és a hasonlatodat (nagyon sokat tanít nekem)

aarkus said...

Ti vagytok Della és Jim! :-)
https://www.szepi.hu/irodalom/kedvenc/kt_062-hu.html

Katalin said...

van ahol január 19-én (is) ünneplik a Márta névnapot (sosem tudom ezeket, de most direkt utánanéztem: júli. 29 is meg jan. 19 is!), hát Isten éltessen névnapod alkalmából, kedves Márta :)♥
ma láttam egy csokor tulipántot a Lidl-ben, gondoltam rád :)

TUSI said...

❤ Igen, ezeket a dolgokat érdemes észrevenni a mindennapi malomkerékben...

márta said...

Koszonom, a jan. 19-rol nem tudtam, a júl. 29-et pedig rendszeresen elfelejtem, de jo, hogy van ki eszembe juttassa..:)

Piroska said...

Isten éltessen Márta! A jan. 19-et nem fogom elfelejteni, a nagyfiam születésnapja :)