Thursday, July 19, 2007

Az az igazság,

hogy elég rendetlenség van most nálunk, de minden tennivalót elhalasztok holnapra. Mióta hazajöttem, egy kartonból készült kis bolton dolgoztam, mivelhogy van már egy hasonló babaházuk, és most már van egy kis boltjuk is. Szép lett! Le akartam fényképezni, de pont lemerült az elem a gépben, és lusta vagyok újat keresni. Míg én ezzel foglalatoskodtam, ők "segítettek", meg összevesztek, megsértődtek, kibékültek néhányszor, és most, mikor már rég aludniuk kellene, na most, végre elkezdtek normálisan játszani a kisbolttal. Hát akkor hadd játszanak. Ma minden szabályt felrúgok: nem mosogatok el este, nem szedem össze a kismillió papírfecnit, és azt hiszem, láttam egy sört a hűtőben, lehetséges, hogy azt is megbontom :)

3 comments:

Betti said...

Várom a fényképet a babaházról és a boltról is.

Időbeosztás-guru said...

Na hol is van az a tapsolós smiley, ezért az utolso sörért (pardon, sorért) igazán megérdemled! Csak ne ülj volánhoz utána :D

katics said...

Én is szeretnék képet látni, léccilécci!