Tuesday, July 10, 2007

Ma nagyon jó

a kis Daily Snippet a blog baloldalán, leírom magyarul: A csüggedőnek mindig rossz napja van, a jókedvűnek pedig mindig ünnepe. Péld. 15:15 Én gyakran csüggedek el, de talán még gyakrabban vagyok jókedvű. Tegnap megérkezett errefelé az esős idő, pont a parkban voltunk a gyerekekkel, Sára barátnője is velünk volt. Nem rohantunk haza, hanem elővettem az autóból egy óriási narancssárga esernyőt, és beálltak alá a gyerekek, onnan nézték az esőt. Én meg örültem, hogy ázhatok egy kicsit, hátha növök még. Meg is lett a jutalma a kitartásunknak, mert utána még kisütött egy kicsit a nap. Hát ilyen szép élményeket tapasztalok én meg.

2 comments:

Anonymous said...

Ez jo, ha irsz az idojarasrol, legalabb tudjuk, kb. mire varhatunk kovetkezo nap. Ugy is, ennyi blog mellett mar idojarast nezni se marad ido. De szinte mar ott tartok, hogy nem is kell egyeb, egyik blog ir az idojarasrol, masik a gazdasagi hireket hozza... Az egyik roman hirportalon mar sokszor ugy jarok, hogy rakattintok egy cikkre, s a vegen latom, hogy valakinek a blogjarol vettek at.
Józsi

Anonymous said...

Józsi, ez komoly???
emi