Saturday, July 14, 2007

Tegnap,

ahogy jól elvoltunk a Balcsi partján, arra a következtetésre jutottam, hogy egyes embereknek nem lenne szabad gyerekük szülessen. Még jó, hogy nem én igazgatom a világot, azt hiszem, elég szigorú lennék. Láttam egy anyukát, aki a barátjával üldögélt egy padon, a barát sörözött és a maminak udvarolt, és velük volt a nő kislánya is. Szandinak hívták és összebarátkozott a mi lánykáinkkal. Igazi gyönyörű és aranyos kislány. De nagyon sajnáltam szegényt, mert az anyukája sajnos nem nagyon szereti. Gondolom ezt onnan, ahogy beszélt vele. Nem engedte, hogy leüljön melléjük a padra, állandóan elküldte és ellökte a kezével onnan. Amikor enni kért, rákiabált, hogy nem kap, mert egész nap csak enne és ne hisztizzen, mert otthon bezárja a szobába. ANNYIRA megfájdult a szívem. Na, ilyen embereknek én nem engedném meg, hogy gyerekük legyen. Mert nem érdemlik meg.

3 comments:

Gabi said...

Ez tényleg nagyon durva, sajnos én lehet mondtam volna valamit annak az anyukának...de persze néha jobb ha csöndbe maradunk. Szegény kislány!

Anonymous said...

És van, aki anyának született, annyira szereti a gyerekeket és lehet, hogy soha nem lehet az...

márta said...

Nahát, az ilyen kérdéseken én is tudok emésztődni, hogy "miért?"...De egy barátnőm azt mondja, hogy a megválaszolhatatlan kérdéseket ő szépen beteszi egy képzeletbeli dobozba, ráteszi a fedelét, átköti masnival és igyekszik nem foglalkozni velük :)