Monday, July 16, 2007

Még múlt pénteken

elromlott T. autója, aztán a szervíztől bérelt egy csereautót, de az nem tetszett neki, főleg azért, mert nincs benne klíma, meg elektromos ablakemelő, meg szervó, meg ilyesmik, amiket én nem értek, aztán ma reggel a csereautó nr.1 helyett bérelt egy csereautó nr.2.-t, és EZ egyáltalán nem ment olyan könnyen, mint ahogy én azt ide leírom. Merthogy én is kellettem hozzá, hogy a különböző helyeken lévő csereautókat leadjuk és átvegyük, na, lényeg, hogy jók összekavarodtunk, a végén már mondtam neki, ne magyarázzon nekem semmit, csak mondja az utasításokat, aztán én meg szót fogadok, és azt a csereautót és odavezetem, ahova akarja. Ez működött is, nem kell az asszonynak mindent értsen. Ezzel telt a reggelem, kávé nélkül meg minden, aztán még csodálkozok, hogy most még a hajhagymáim is fájnak, amiből azért nekem van jónéhány, mármint hajhagymából, bár lehet, hogy végül is a hihetetlen meleg miatt fáj ennyire a fejem. Azután bepakoltam a gyerekeket az én autómba, ami hálistennek nem csere, és elvittem őket a kullancs elleni oltás második felvonására. Ennyit csináltam ma eddig. És közben próbálom a közérzetemet valami normálisabb szintre feltornászni.

3 comments:

Gabi said...

Sok sikert a közérzet feltornászásán...itt még csak 6:45 van és én is éppen azon tornázgatok...nem sok sikerrel. )
Akkor most ez egy ilyen nap lesz????
(Persze azért nem panaszkodhatom, mert az én kávém itt csücsül mellettem :-)
De nálatok már délután van, légyszi nyugtass meg, hogy azért sikerült az a közérzetjavitás!!

Anonymous said...

Hát ma nekem is fájt meg fáj a fejem. Mondjuk, volt is mitől...:)
Emi

márta said...

Gabi, így nap végén elmondhatom, hogy sikerült a megvidámodás a következő dolgok segítségével: 1. egy fájdalomcsillapító bevétele (pfuj, de rossz volt) 2. zenét hallgattam 3. délután az egész familia + apósék lementünk a Balatonra (ez nagyon jó volt!)