Wednesday, July 25, 2007

Nagyon készülődött

tegnap délután a vihar, de aztán mégse érkezett meg úgy igazán, pedig mikor láttam, hogy kezd cseperegni az eső, valami indokkal ki is mentem az udvarra, azt hiszem a szemetet vittem le, mert én a nagy melegben megfogadtam magamnak, hogy én bizony kiállok az eső alá, ha végre megjön. Ez amúgy titkos vágyam, jó, most már az egész netvilág tudja, hogy kiálljak az esőbe egyszer, de jó lenne, ha nem sokan látnák, mert ez azért nem egészen normális dolog. Ilyenkor mindenki előveszi az esernyőt, behúzódik, ilyesmi.
A másik dolog, ami az eszemben mocorog, az a szépséghez kapcsolódik. Azt olvastam néhány napja valahol, hogy egy nő talán nem tehet arról, ha nem szép, de arról már igen, ha nem tartja magát annak.

2 comments:

Anonymous said...

Csatlakoznék az esőben való fürdőzéshez :) Tegnap én kiálltam, szerintem csodás :))) márcsak ezért is jó élni!

Adona said...

a mult heten mi eso hijan csobol spriccoltuk egymast (ugynevezett slag)felfrissuleskeppen. es egesz jo volt :D