Wednesday, July 11, 2007

Nem igazán tudom,

mitisírjak, mitis, mitis...csak hát írni kéne, már csak azért is, mert ma több, mint százszor kattintottatok ide, és hát, ha már ilyen sokszor jutottam eszébe valakiknek, hát csak írok valamit. Vendégeink most este mentek el, jó volt nagyon találkozni velük, beszélgetni, ilyesmi. Sok mindenen gondolkozok, de ezek olyan dolgok, hogy megfogalmazni se nagyon tudom őket, nemhogy leírni. Főleg kapcsolati dolgokról, hogy miért hiányzik valaki, vagy miért most jövök rá arra, hogy egy hozzám közel álló embert nem is ismerek igazán, mert nem vettem a fáradtságot, hogy beszélgessek vele mélyebb dolgokról, ilyesmik. Néha olyan ijesztő a világ, mintha egyedül lennék benne, s persze tudom, hogy nem így van, de néha elfog egy ilyen homályos érzésféle. Ugyanakkor meg tudom, hogy a jó helyen vagyok, jó emberek között, s pont ma sok baráti szeretetet kaptam és íméjleket, ami nagyon jól esett, mert például tegnap egyet sem kaptam. És kaptam egy vicces képeslapot is (virtuálisat) valakitől, akitől nem is számítottam ilyesmire. Szóval jól vagyok, és jó nekem, és nem szaporítom tovább a szót, inkább mindenkinek szép estét kívánok, és kevesebb mosogatnivalót, mint amennyi nekem van :)

No comments: