Monday, July 2, 2007

Eltűnt a

portörlőm és a német tanulási-cuccom, úgy ahogy van, cakkom-pakk. És elromlott a porszívóm. Azt hiszem, el tudom viselni ezeket a csapásokat :) Hála Istennek, ma olyan meleg volt, hogy egy adott pillanatban MUSZÁJ volt elmennem venni vagy két kiló fagyit. A parkban ma olyan, de olyan álmos voltam, hogy minden erőmmel arra kellett koncentráljak, nehogy szégyenszemre végigdőljek a padon, vagy a földön, a fűben, AKÁRHOL, és aludjak egy jót. Bezzeg a saját és vendéggyerekek NEM voltak álmosak cseppet sem. Ja, és megfőztem az Emi blogján talált gomba-mártást, és ANNYIRA finom, hogy el sem tudom mondani. Vagy felét már megettem egymagam, még jó, hogy sokat főztem. Na, ezzel el is telt a napom. Nem jó ez, hogy ilyen hamar eltelik egy nap, még nem csináltam semmit...

5 comments:

Anonymous said...

Az én angol könyveimnek bezzeg nem kél lába :( Vajon miért nem?

csillag said...

neked mindig vannak vendéggyerekeid?:)

Adona said...

úgy látszik akkor nem csak engem kerülgetett ma az álom. napközben, persze :)

márta said...

Noémi, valószínűleg azért, mert 1. nem vagy olyan rendetlen, mint én
2. hozzád még nem költöztek be bizonyos dolgokat-előszeretettel-eltűntető manók.
Eszter, nem mindig, de van amikor igen.

Betti said...

A finom gombamártás semmi?
Nálunk csak a felnőttek 'mernek' gombamártást enni, de nem baj:)