Monday, July 23, 2007

Szokásos hétfő délelőtt:

összepakolom a tegnapi fürdőzés "maradványait" (fürdőruhák, törölközők szanaszét), elmosogatom az immár szertartásosan vasárnap esténként( és nemcsak) otthagyott mosatlant, szalmakrumplit sütök ebédre, és most már sütőben a meggyes süti, Enci-krokodilkönnyeket törlök le, unatkozó gyerekeket szórakoztatok, ruhát teregetek, piknik-kosarat pakolok össze, összezördülünk Sárával, kibékülünk, blogokat nézegetek de nem nagyon ír senki, nekem sincs semmi mondanivalóm, de értek hozzá, hogyan lehet a semmiről is írni valamit. Ha akarjátok, estig is tudok ezt-azt írni, de ennek tényleg nem lenne semmi értelme. Közben kész a süti, mindjárt indulunk a parkba. Sára barátnőjét is visszük, anyukája biztosított arról, hogy megbízik bennem, és nem engem fog hibáztatni, ha netán eltörne a csemetéje keze :) Azért remélem, hogy nem fog. No, hát ez volt az én unalmas hétfői bejegyzésem.

1 comment:

csillag said...

én is ma sütöttem, mert szombaton nagyon meleg volt, meg aztán csak ketten voltunk itthon. Most hazajött Rúben is.