Thursday, July 5, 2007

Így éjfél körül

nem állítom, hogy nagyon pihent és friss az agyam, de mondja meg már valaki, miért nem működnek sehogyse a mindenféle elektronikai és ilyesmi dolgok, amikor éppen nincs otthon a férfi, aki amúgy otthon szokott lenni, de most éppen nincs. Például miért nem tudok megnézni még egy nyomorult filmet sem, mert a drágalátos dvd-lejátszó mindenféle errorüzenetet ír ki nekem, ami eszébe sem jut akkor persze, mikor férfi is van a házban, pedig akkor is mindent ugyanúgy csinálok. Na, ezt nem értem én sehogyse így éjfél körül, amikor már azt se tudom, hogy ma van még, vagy már holnap...

4 comments:

Anonymous said...

Szerintem ezek a DVD-lejátszók vannak olyan okosak, h. tudják: egyedül a filmnézés sem az igazi.:P De meghagyom a kérdés megválaszolását szakértőbbeknek.
Emi

Időbeosztás-guru said...

Vasarolj masik DVD lejatszot.

márta said...

Hát nem voltam éppen egyedül, mert két vendégem is van, de mind a kettő LÁNY :)

Józsi said...

Ird le legalabb a hibauzeneteket.