Sunday, July 15, 2007

Ma olyan igazi

pihenőnapom van. T. szegény dolgozik, Anna és Enikő istentisztelet után megkérdezték a Mamát, hogy elmehetnek-e hozzá vendégségbe :), én pedig hazajöttem Sárával és Apuval, aki még egy hétig nálunk lesz. Amúgy a gyüliben nagyon jó volt, az állhatatosság volt a téma, már második vasárnapja, és az a lényege, hogy ha szeretnénk állhatatosak lenni, s ki ne szeretne, akkor ezt nem kapjuk meg masnis ajándékcsomagban, hanem több mint valószínű, hogy nehézségeket kapunk, amelyek alkalmat adnak a kitartás kimunkálódására bennünk. Aztán hazajőve megebédeltünk, aludtam egy kicsit:), közben meg Sára játszik az Anna csacsijával, de ezt nem áruljuk el majd neki, mert ő azt nem adná oda senkinek. S akkor már jobb, ha nem tud róla. Na, még eltötyörgök egy kicsit, aztán bemegyek a városba a gyerekekért és kiviszem őket a parkba, remélem, ma már nem töri el egyik sem semmijét.

2 comments:

Gabi said...

Az az állhatatosságos dolog jól jött!! Köszi.
(Nincs véletlenül fent a tanitás az interneten....meghallgatnám.)

márta said...

Megkérdeztem a lelkészünket, azt mondta, hogy le fogja írni, nem direkt az én kedvemért, de esetleg mást is érdekelhet, és felteszi a netre, majd szólok, ha meglesz.