Wednesday, July 18, 2007

Korán reggel



arra ébredtem, hogy a gyerekszobából éktelen veszekedés, perpatvar hallatszik ki. Anna és Enikő vesztek össze valamin. Hát nem rohantam oda, hogy mi van, mert ha nem muszáj, nem avatkozom bele a dolgaikba, egyezzenek meg, ahogy tudnak. T. azt mondta, ő is félálomban, hogy legalább tudjuk, hogy megvannak, nem vesztek el :) Na, egy idő múlva Sára beszámolt az eseményekről, miszerint a két kicsi azon a répán veszett össze, amit Anna vágott le a húsvéti plüssnyusziról, amire azonban Enikő "kényszerítette" satöbbi, satöbbi. Lényeg, hogy kibékültek, most már senkinek sem kell a répa. Aztán később meghívtak engem piknikre, külön Enikő és külön a nagyobbak, hm, minden nagyon finom volt, főleg a folyékony szappanos leves :) Cserébe én is meghívtam őket estére egy igazi piknikre ( bocs Katka, tőled loptam az ötletet :)), és ez még T.-nek is meglepi lesz.

3 comments:

Betti said...

Jót szórakoztam ezen a bejegyzésen :)). T. nem olvassa a blogod?

márta said...

Az a gyanúm, hogy néha igen, mert néha már tud olyan dolgokról is, amit neki még nem meséltem el. De napközben biztos nem olvassa, mert nincs hol.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.