Friday, July 6, 2007

Na, hát még mindig

megvagyok, most teát iszogatok egy kutyás bögréből, de ez sem az igazi, mármint a bögre. Mit is akartam...Ja, akartam képeket feltenni, de hát ez se működik, biztos érzi, hogy csak lányok vannak itthon. Visszavittük a könyvtárba a könyveket, mert nyári szünet lesz ott is, gondoltam is, hogy most már nem veszünk ki semmit, pedig dehogynem, még többet, nagyon jó kis könyveket. Mindjárt meg is osztok veletek egy Wilde aforizmát, s aztán ígérem, megyek dolgomra s hagyok mást is menni dolgára. "Önzés az, ha emberttársainktól azt kívánjuk, gondolkodjanak, mint mi, legyenek hozzánk hasonló véleményen. Miért is tennék? Ha valaki képes a gondolkodásra, bizonnyal "másként" gondolkodik. Aki meg képtelen rá, attól nevetséges egyáltalán "gondolatokat" várnunk." Na, mentem gondolkodni.

2 comments:

Anonymous said...

Képzeld, Márta, ma estére elkészítettem azt a a svéd sültkrumplit, amit a blogodban láttam és az amerikaiaknak nagyon ízlett. Köszi a receptet.
Emi

márta said...

Én meg a az én vendégeimnek a gombát készítettem el, úgyhogy ezen a héten még csak gombát ettünk :)