Monday, July 2, 2007

Ma reggel

azt olvastam, hogy jó, ha az ember minél különbözőbb emberekkel veszi körül magát, persze ez is spanyolviasz, meg minden, de tény az, hogy amúgy inkább a hozzám hasonlók társaságát keresem. Biztonságos az ismerős terep, de amúgy kíváncsi vagyok azokra is , akik teljesen másképp látják a világot, mint én, nagyon másképp, és nem azért vagyok kíváncsi, hogy rájuk kényszerítsem az én "szemüvegemet", hanem csak úgy, mert kevés nagyobb dolog van annál, mintha két ember között igazi kapcsolat jön létre. Most nem azt mondom, hogy feltétlenül közeli ismeretségbe akarok kerülni, mittudomén, egy bőrfejűvel, de ha nem akar agyonütni, azt hiszem, még rá is kíváncsi lennék.

1 comment:

Anonymous said...

Nahát, ezt a címet érdemes volt elkérni, komolyan! Nagyon, nagyon tetszik a blogod!
Emi